![]() |
hoe krijg ik die kamer!
Ik heb donderdag een hospiteeravond.
De perfecte kamer, groot, goedkoop, leuke buurt enz. Ik wil die kamer gewoon echt heel erg graag krijgen!!!! Hoe zorg ik er nou voor dat ik zo interessant en leuk overkom dat ze mij gewoon uitkiezen!? Wie heeft er hier hospiteeravondtips voor mij???? Ik wil die kamer zooooo graag...grr... |
hier komen flauwe antwoorden op, gok ik.
|
zeg gewoon dat je 'm graag wil, en doe verder zoals je altijd doet. Nou extra leuk proberen te doen komt alleen maar stom over.
|
Je moet leuk en interessant zijn, en niet wanhopig proberen zo over te komen.
|
Je moet casual zijn, maar niet té casual
en je moet je wel een beetje aanpassen maar vooral ook erg jezelf blijven. :p |
Gewoon jezelf zijn, als ze je niet willen om wie je bent dan zit je daar toch niet prettig
|
Gewoon jezelf blijven.
|
Jezelf prostitueren
|
Je bent een meisje, dus...
|
Citaat:
|
waarschijnlijk is het zo dat als jij de mensen leuk vindt, zij jou ook wel leuk vinden, jaja de zogenaamde 'klik' :-p
ik denk dat je gewoon zoveel mogelijk jezelf moeten zijn en interesse in hen moet tonen! |
Als je met een krat bier binnenkomt is het ijs vast snel gebroken (o, ja ik had nog bier nodig dus ik had het toevallig bij me:D)
|
je meot nooit de hoop verliezen. zelfs mijn broer is uit 300 mensen gekozen. nou dan kan iedereen het
soms klikt het, soms klikt t niet |
Wees wie je bent. Meer kan je niet doen.
|
probeer er van te voren achter te komen wat voor soort types er wonen enzo, anticipeer daarop
|
Ben jezelf.
|
Zoals al gezegd is: gewoon jezelf zijn en niet extra leuk proberen te doen.
|
Jezelf van je beste kant te laten zien. Ja, heus wel jezelf zijn, maar als je daar uitgebreid gaat zitten zeuren oid dan zal 't niet lukken.
Iets mee nemen kan ook geen kwaad. Leuk verpakt bier, een fles wijn, een cake, bloemen, een telefoon, gewoon iets dat je zelf graag zou krijgen. |
presenteer jezelf zoals je bent. niets aan de hand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg :D
ik begreep ook al niets van het woord 'telefoon' in deze context eigenlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
:D Ontopic: idd jezelf blijven en gewoon zeggen datje echt graag die kamer wilt! |
Citaat:
|
Doe gewoon normaal en probeer met die lui te praten alsof je ze al langer kent. Probeer verder gewoon leuk over te komen en probeer wat grappige opmerkingen er in te gooien. De aandacht is op jou gericht, dus jij kan bepalen of je goed overkomt of niet.
|
Citaat:
|
aanpassen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |