![]() |
Detonation, Altar & Darkdayrising package!
http://ddr.looze.net/newsite2/index2.html
In oktober gaan deze bands touren, de laatstgenoemde van zanger EnemaAbortion (met of zonder spatie?) Ben benieuwd naar Detonation live, ik vond hun album erg goed (an epic defiance).. Tja.. om er dan maar een discussie waarde aan te geven: Wie gaat dit bekijken? |
Ik zal Dark Gay Rising weer eens gaan kijken.
|
welke zanger heeft Altar nu dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Misschien als ze in de buurt spelen. |
Detonation is zeker een vette liveband (y)
Als dit in de buurt komt ga ik er vast wel heen |
ja we zijn het nog een het regelen zeg maar. Staan nog geen data helemaal vast.
|
Hoop dat er wat in de buurt komt, dan zal ik er zeker zijn. Zeker aangezien wanneer Detonation hier komt spelen ik op vakantie ben :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft Altar al een nieuwe vocalist en een nieuwe bassist dan?
:confused: |
Als die gaylords van DarkDayRising in de buurt spelen kom ik het wel even checken.
|
inmiddels wel een aantal data vast al.
16-10 Kiehool in Burgum 19-12 Willem II in Den Bosch 24-12 Manifesto in Hoorn 07-01 Tagrijn in Hilversum deze zijn met altar en darkdayrising. en ik heb net het contract voor 27-11 de deur uit gestuurd. Detonation met darkdayrising in De Bastille in Schoonhoven. |
ik ga zaterdag in unitas in wageningen wel naar Cirith Gorgor, Altar & Darkdayrising
|
dan mis je wel de vetste band ;)
|
Aanstaande vrijdag een last minute show in de JC Demo in Oisterwijk met Isle of Man en Darkdayrising!
|
Citaat:
|
vrijdag DDR was leuk geweest...maar dan ben ik al aan het werk met Orphanage in Zeist
|
Citaat:
Ik ga ook wel naar de datum in Hilversum, is niet zo ver van huis namelijk. |
Citaat:
|
chagrijn in hilversum moet je zijn...dan zijn wij er ook :)
|
DarkDayRising is toch met die nazi zanger ?
:) |
Sturmbahnfuhrer Kudel ja :)
|
Altar (y)(y)(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |