![]() |
rokende sporters
waar ik benieuwd na was; welke sporters roken er eigenlijk ?
|
Van bekende sporters bedoel je?
Vind het een beetje vaag topic eigenlijk..:o Maar ik weet van Martin Drent dat hij rookt. Maar om eerlijk te zijn boeit het mij persoonlijk niet veel, dat hoort meer bij hun priveleven vind ik, daar hebben andere mensen niet veel mee te maken. |
Jan Ulrich rookt en drinkt af en toe, en als ie op een feest is neemt ie soms een pilletje. Dat heeft ie zelf gezegd, vorig jaar in een interview.
|
Citaat:
|
Frank Rijkaard rookt(e), ook tijdens zijn actieve carrière. Ik vind het vrij stom, want het verkleint je longcapaciteit.
|
Citaat:
|
Mario Basler
|
Marco van Basten
|
Johan Cruijf rookte toch in het begin ook?
Pierre van Hooijdonk rookt vast jointjes van zijn pa :p |
Geen idee, wel stom iig als je het doet als topsporter. Net als een pintje pakken na een etappe (Hushovd oa.), maargoed.
|
Citaat:
Als het echt slecht was zouden ze het niet doen, ze nemen het allemaal dus zo slecht zal het wel niet zijn. @TS: Ik vind het een vaag topic omdat ik geen idee heb wat je hier mee wil of gaat doen? Of vroeg je je het gewoon af wie er roken. Zou niet weten waarom het leuk is om te weten, er zullen veel sporters zijn die wel eens een biertje drinken. Als een club een grote prijs wint zie je ze altijd champagne drinken en dikke sigaren te roken, so what. Maar goed dat is mijn mening. :) |
Dat Theo Janssen nog niet genoemd is mag een schande genoemt worden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarten Stekelenburg, en Escude de tenniser.. kan ff niet op ze voornaam komen
|
Citaat:
|
Een aantal jaren geleden zijn Jeroen van Staveren en Ralf van Dooren van MVV (toen ze daar nog speelden) in "betrapt" door een aantal supporters die hun in een auto hebben zien roken.
Veel darters roken en zuipen veel. :D Tenminste, voor zover je dat sporters mag noemen en ik vind darten een sport dus het zijn sporters. ;) |
Ik weet dat er bij NEC verschrikkelijk stevig gezopen wordt. Gerookt ook.
Johan Cruyff heeft ook altijd gerookt als een ketter toen hij nog topsporter was. |
dit is inderdaad een btje tegenstrijdig...
ben je een topsporter ga je roken... :| |
Citaat:
|
Bij een beetje intensieve sport is het taboe.... Daarom kunnen voetballers ook gewoon roken als ze willen :rolleyes:
|
Aron Winter wel eens geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterker nog, toen ik nog rookte als een ketter (3e en 4e klas, dus toen rookte ik al 3 a 4 jaar) liep ik toch als 3e beste van de jaarlaag (150 lln.) de bosloop... Een vriend van mij is Nederlands kampioen sprint (leeftijd onder 18) en is ook niet vies van een sigaretje en een biertje. |
Citaat:
Ik dacht wel dat jij dat was in dat bos :o |
Citaat:
Effe zonder dollen, bij voetbal kan je zoiets een stuk makkelijker maken. Er zijn weinig/geen rokende vechtsporters naar mijn weten. De vele mensen die ik daarover had gesrpoken (forum :p) zeiden stuk voor stuk dat je dat niet kan doen, omdat je het dan gewoon niet redt in een wedstrijd. Bij voetbal valt dat allemaal wel mee, je hebt zat 'rusttijd' etc en is sowieso minder intensief dan andere sporten. Het ligt er imo dus aan welke sport en natuurlijk welk niveau :) |
ik :p
|
Yuri Nikiforov rookt ook. zijn dochter tenniste bij onze vereniging en dan zag je hem altijd roken.
|
Citaat:
Daarom kon een speler als Johan Cruyff ook de hele dag door roken em nog de beste Nederlandse voetballer ooit worden... Bij hem ging het veel meer om techniek etc. Ik geef wel toe dat het tegenwoordig ook bij voetbal net iets moeilijker zal zijn. |
Zeljko Petrovic ook volgens mij. In zijn mercedes lagen tenminste pakjes sigaretten. ( dat kan ook van zijn vrouw geweest zijn )
we zullen het zien op de bank bij de club met de grote F :o |
Er zijn ook veel Darters die roken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ebi Smolarek rookt (wiet in elk geval)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat mocht vroeger (nog niet eens zo lang geleden) toch nog wel gewoon? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vin ik ook wel te begrijpen als trainer moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven he ;)
|
Co Stompe
Ted Hankey |
ja nu jullie het zeggen. Ik heb Van Hanegem niet aan die stinkstokken zien zuigen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |