![]() |
muggen
Wat doe jij tegen muggen? Sla je ze allemaal dood voor het slapen gaan en doe je vervolgens het raam pot dicht? Of kan het je niets schelen en ga je gewoon rustig slapen?
|
Meestal boeit het me weinig, muggen vinden mij niet lekken (wel hebben ze de vervelende neiging eerst te proberen om vervolgens tot die conclusie te komen, waardoor ik allemaal kleine muggebultjes krijg vanwege hun slechte geheugen, omdat ze dan nog steeds hongerig zijn en het nog een keer proberen.)
:s |
Ik zorg dat mn raam dicht is als de lamp uit is en verder zal t wel goed zijn, ik ga niet dood aan een paar muggenbulten
|
ik doe mn klamboe dicht, nadat ik alle muggen heb doodgemept
|
Ik kijk eerst goed rond en begin wat te meppen, dan doe ik mijn ogen dicht en hoor ik het overal zoemen. :s
|
Hou mn deur/raam dicht als het licht aan is, vermoord ze als ik ze zie en als ze er toch zijn doe ik soms antimuggenspul op, die krengen vinden mij echt te lekker.
|
.ik electrocuteer ze met een soort tennisracket waar je stroom op kan zetten,werkt perfect, geen last meer van muggen :D
|
veeeeeel knoflook eten, klamboe dicht, en ik zo'n fijne blauwe lamp, en dan word ik 'snachts wakker van het geknetter....
Dan draai ik me helemaal tevreden nog weer eens om... :D |
heb zelden last van muggen
maar ik inspecteer mn kamer wel even voor ik ga slapen of ik geen spinnen/pissebedden ontdek :o |
Ik ben dit jaar nog geen mug tegengekomen gelukkig maar als ik ze tegenkom dan probeer ik ze plat te slaan want ik word knettergek van dat gezoem van die beesten.
|
Ik heb een hor voor mijn raam, dus ik heb nooit muggen op mijn kamer
|
Ik heb een klamboe, een hor voor m'n raam, ik spuit m'n kamer 's avonds in met anti-muggenspul en smeer Autan op m'n lijf.
En nog zit ik helemaal onder de muggenbulten. De afgelopen nachten zijn er 12 beten bijgekomen. Ik zal wel heel lekker zijn ofzo... :s |
Kan me niet bommen, ze steken me toch nooit. Plus dat als ik slaap, dan slaap ik dus ook echt, dus word er zelden wakker van.
Ik slaap wel onder een klamboe (maar die is voor de sier en laat ik dan ook af en toe gewoon open staan) en heb een hor (tegen vliegen, vliegende mieren en wespen) voor mijn raam. |
ik heb een electrisch tennisracket om ze allemaal de pijp uit te helpen.
Die krengen moeten mij altijd hebben en ik ben er allergisch voor. Zelfs muggenmelk met Deet helpt niet :( Nou ja, dan maar dood :) |
Ik heb zo'n ding voor in het stopcontact :D Als ik dan m'n kamer binnenkom na een tijdje zie je creperend op m'n bureau liggen :evil:
|
Ik heb een hor, maar ik heb toch last van muggen :mad: :s
|
Citaat:
|
Ik heb een klamboe en spuit 's avonds even rond met anti-muggen spul.
|
Ze laten mij met rust wanneer ik hen met rust laat. :o
|
ik heb er geen last van.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niet goed tegen een klamboe, ben een beetje claustrofobisch en krijg het er stik benauwd in :s |
Citaat:
|
Ik ren ze achterna met een surfmagazine in mijn handen, en meestal overleven ze het niet.
|
Citaat:
ik heb dat soms ook wel is, maar dan draai ik me gewoon om. het is toch donker in mn kamer. en ik hang hem 1 keer in de twee weken buiten, anders is het inderdaad erg benauwd |
Ik probeer altijd mijn raam dicht te doen als het donker wordt en het licht nog aan is.
Maar dat vergeet ik vaak, dus moet ik altijd eerst een bataljon muggen uitroeien voordat ik rustig kan slapen. Ik geloof trouwens dat muggen mij heerlijk vinden. :p |
Ik heb nooit zo'n last van muggen in Nederland, vind het
hoogstens irritant als ik ze hoor... En dan pak ik wel zo'n oude muggenstekker of een vliegenmepper oid... In het buitenland heb ik er eerder last van, dan smeer ik me 's avonds ook standaard in met van dat anti-muggenspul, draag lange kleding als het kan, en smeer evt Azaron als ik gestoken word. |
Citaat:
Daar is het helemaal erg, vooral wanneer je naast het plaatselijke meertje in Frankrijk/Tjechië kampeert. :s |
Ik negeer ze. als ik ze dood wil slaan, sla ik toch meestal mis en dan zie ik ze niet meer. op zich vind ik het niet heel erg als ik gestoken word, ik kan alleen niet tegen het gezoem in mn oor. als ik dat eenmaal hoor, gaat meteen het licht aan en ga ik op zoek. dan moeten ze echt dood!
|
Ik word nooit gestoken, dus ik maak ze niet dood, maar als ik lig te slapen en er zoemt er 1 verschrikkelijk irritant rond me oor dan sla ik op me oor en dan issie voorlopig wel ff weg :D .
|
over het algemeen geen last van, maar zowel dan ga ik ze meestal net zolang achtervolgen tot ik ze dood geslagen/uit mijn kamer heb. ik haaat dat gezoem.
|
ik heb bijna nooit muggen (we hebben horren), maar ALS ik een mug in m'n kamer heb, dan rust ik niet voordat ie plat is.
|
Ik heb nooit last van muggen
|
toen ik ging vrijen in de bosjes ben ik helemaal lekgestoken en hij helemaal niet :( (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het irriteert me nooit zo erg. Heb dan ook weinig muggenbulten altijd.
|
ik druk ze dood met mn duim en als ze daar niet van onder de indruk zijn ga ik me zitten ergeren
|
Citaat:
jaa dat heb ik ook, heerlijk als je ze dan hoort knetteren... echt heerlijke wraak is dat. <3 |
ik werk in een winkel waar ze die electrische tennisrackets verkopen, en alleen vieze paupers kopen die sadistische kutdingen.
ik spray een beetje citrusspul in mn kamer en stel me niet zo aan. |
|
Verveel je je ofzo?
|
Een beetje
|
Begrijpelijk.
|
ik kan er maar een ding over zeggen: "muggen zijn minder fijne diertjes".
|
Up, dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |