![]() |
Meisje die niet kan kiezen tussen mij en iemand anders
Ik heb sinds kort een erg leuk meisje ontmoet, en we weten dat we elkaar leuk vinden, maar zij heeft rond dezelfde tijd een andere jongen ontmoet die ze ook erg leuk vind. Dat heeft ze me gister verteld, en ik weet niet hoe ik hier goed op moet reageren. Ik ben helemaal niet boos, maar ik vraag me af hoe ik me nu na haar moet gedragen. Tips > :s
|
Ehm, tja, jammer. Als ze niet kan kiezen, dan neem ik aan dat ze zo verstandig is om te beseffen dat ze dan maar beter vrijgezel kan blijven...?
Hoe je moet reageren, ehm, teleurgesteld? |
Je eigen gang blijven gaan. Je ogen open houden voor ook andere meiden. Je neit kapot staren op haar dus :)
Gewoon de dingen doen die je normaal ook altijd doet ;) |
Tegen over haar? Gewoon vriendschappelijk zoals je daarvoor ook was. Dat zij niet kan kiezen kan ik me voorstellen. Als je ze allebei leuk vindt wil je geen eentje kwetsen en kies je maar liever niet.
Als je het haar makkelijk wil maken ga je beledigt zitten mokken en de vriendschap verbreken. Zodat ze niet meer hoeft te kiezen. Maar goed, als ik jouw was zou ik gewoon blijven doen, netzoals jullie daarvoor met elkaar omgingen. Succes dermee |
Haar proberen te overtuigen dat je leuker bent :confused: :)
|
je moet je iig niet anders en vooral niet afstandelijk gaan gedrageven tegenover haar.
Ga gewoon leuk en vriendschappelijk met haar om, want je moet niet je vriendschap op het spel zetten. |
thanks for the replies (y) Ik heb in ieder geval gezegd dat ik het begreep, en dat ze allereerst aan haar zelf moet denken, en de beslissing moet maken die haar gelukkig maakt, en dat ze ik haar beslissing respecteer ongeacht de keuze die ze maakt (al hoop ik natuurlijk dat ze voor mij kiest :))
|
Ik vind eigenlijk dat als ze niet kan kiezen dat ze je (én die ander) niet leuk genoeg vindt. Maar ik kan me voorstellen dat jij verliefd bent en het niet erg vindt, als ze maar voor jou kiest.
En je moet je gewoon blijven gedragen zoals je al deed. |
Ik vind ook dat, als ze niet kan kiezen, ze maar gewoon niet kan kiezen, maar daar ben jij natuurlijk dan niets mee :).
Hoe je te gedragen t.o.v. het meisje? Nou, als ik jou was zou ik me maar normaal blijven gedragen.. ze vindt je toch leuk? Ook al is het dan maar vriendschappelijk.. je hebt natuurlijk wel het recht om teleurgesteld te zijn. |
Gewoon jezelf zijn en haar laten kiezen. Als het te lang duurt, gewoon vrienden blijven (want anders houdt ze je aan het lijntje)...
|
Citaat:
|
gewoon het zn gangetje laten gaan, maar ga maar nergens van uit...ik weet het ook niet,maarja wie weet, vindt ze die ander toch niks.
|
gewoon jezelf blijven en ook open staan voor andere meiden ;)
|
ze heeft voor die ander gekozen, dus das einde verhaal :(
|
:(
|
Het leven is een strijd.
|
kut voor je....echt, maar er komen nog genoeg anderen hoor :)
|
Ik hoop t... ben niet iemand die snel verliefd word, maar ik heb goede hoop, en heb nog een heel leven voor me.. Shit happens.. just blow it off :)
|
Citaat:
|
Als ze twijfelt, vindt ze waarschijnlijk geen van jullie écht leuk genoeg om mee samen te zijn. Als dat je iets beter laat voelen...
|
Citaat:
|
vervelend, my ook gebeurt. maar als ze jou echt zo leuk vindt kiest ze wel voor jou en anders is ze je gewoon niet waard!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |