![]() |
boekengeld
hey mensen,
ik had even een vraagje over het boekengeld. Ik ga Facility management doen bij de HvU, en als indicatie voor het boekengeld gaan ze uit van een bedrag van rond de 500 euro per jaar. Wanneer ik echter het bestelformulier op internet invul (bij boekhandel Broese) kom ik voor alle boeken voor het 1e jaar uit, op een bedrag van rond de 1300 euro. Toch een fors verschil, leek mij zo. Waardoor is dit verschil zo groot?? Syllabi, werkboeken e.d. moet ik op de eerste dag op school kopen, daarvoor moet ik ca. 50 euro meenemen. Deze 1300 euro zou dan dus alleen maar zijn, voor de studieboeken. Klopt dit of ga ik ergens heel erg de mist in? |
Is het niet gemiddeld 500 per jaar? Veel boeken gebruik je vaak tijdens je hele opleiding en dat je dus de komende jaren veel minder kwijt bent. Misschien dat dat het is?
|
Citaat:
|
Ik heb nog steeds geen boekenlijst ontvangen, is dit normaal???? (hbo)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
500euro :eek: bij mij schatten ze 250euro, das al de helft minder
|
Citaat:
|
Ik was rond de 500 euro kwijt afgelopen jaar en krijg komend jaar weer allemaal nieuwe boeken.
|
Citaat:
|
Wij hadden helemaal geen boekenlijst.
Ook eigenlijk maar twee boeken, een natuurkundeboek van 1700 pagina's en een wiskundeboek van 1000 pagina's. Die waren bij elkaar 150 euro, ofzo. En dan verder nog een stuk of tien dictaten, elk 5 à 10 euro. |
Citaat:
|
yup
|
Het schijnt dat dat ding er voor mij ook al ligt, maar vorig jaar duurde het onderhand tot september:D
|
Weet je zeker dat je goed kijkt dan? Het hoort idd maar rond de 500 euro te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen het eerste jaar boeken aangeschaft, dus het kan wel ongeveer kloppen hoor.
O en mijn boekenlijst heb ik al binnen (niet dat ik boeken nodig heb, maar ze hebben blijkbaar geld over op school). Studiegids moet ik zelf ophalen. Volgens mij redelijk normaal.. |
ff samenvatting van de pm ;) (TNX!!!!)
het komt er op neer dat ik inderdaad iets te enthousiast met bestellen wou zijn ;) In de studiegids staat een lijstje met "Te bestellen boeken". Waar het nu op lijkt, is dat dat alle boeken zowat zijn, voor de hele studie. Dan is de 1300 euro opzich te verklaren, waar ik aan kwam. Het is idd waarschijnlijk zo, dat ik een aantal boeken meerdere jaren zal gaan gebruiken. Volgens ikookvanjou zou het op ca. 700 euro uitkomen. Ik ga vanavond nog maar 's aan de gang met die boeken, kijken of ik ook op zo'n bedrag uitkom ;) bedankt voor de reacties! |
zoiets ja:P en als je dr nog niet helemaal uit komt moet je dr maar ff over msn-e
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |