![]() |
het afdwalen van een band...
koRn heb ik hier over de zanger Jon Davis denkt een volgend album meer deathmetal-achtig te gaan maken...
Hij is zelf een grote fan van cannibal corpse :| (wat een kankerherrie maargoed) iedereen zeikt dat de band kut is op dit muziekforumpje vond ik niet helemaal waar het is best een leuke band en ze HADDEN een geheel eigen style toen ze net bezig waren...maar deze stap vind ik te ver deathmeatl for godsake NO waar gaat deze band heen? |
Eigenlijk kan ik geen ene fuck van je verhaal volgen. Gebruik eens zinnen enzo.
Maar goed. Is het album er al? Nee? Hij denkt er alleen maar over. Het is toch helemaal niet zeker en wat dan nog als ze een zijsprongetje maken, het is toch hun feest? De stem van Jonathan Davis blijft toch wel geweldig en dus interessant voor mij :D. En wie weet wordt het wel heel gaaf dus zeur niet zo voor je het hebt gehoord. |
Haha wat een grapjas.
Nouja ze waren natuurlijk ook al een heel eind in de richting met die single van ze, Ya'all want a single :rolleyes: |
waar gaat het heen met de wereld
|
peace love 'n sex
|
Volgens mij is dat gerucht bullshit hoor
|
Als KoRn Death Metal gaat maken, koop ik hun cd :rolleyes:
|
Citaat:
|
haha dan ga ik hem zeker downloaden :D
|
Citaat:
|
hehe jezus ik heb de eerste post nu helemaal gelezen, wat heb jij op joh?
|
Cannibal Corpse is anders een stuk beter te pruimen dan KoRn.
Ze doen in ieder geval niet alsof ze goede muziek maken, iedereen weet gewoon dat ze teringherrie maken, en dat geeft het toch wel weer een speciaal tintje. |
Citaat:
|
Het vorige album zou ook al 'ThE HeAvIeSt DeAtH MeTaL KoRn FaNs hAve EvEr hEarD' zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahatrue(y)
en idd wat een grapjas |
blablabla
korn is kut, en dat wist ik al. een death metal plaat komt er toch niet, want die verkoopt niet genoeg. klaar. als ze nou eens gewoon ermee kapten in plaats van met goedkope acties aandacht te krijgen, hoefde ik deze reply niet eens te typen. misschien zouden ze dan speciaal voor mij stoppen ;) |
Ik heb Jonathan nooit een grappig ventje gevonden. :|
|
Citaat:
|
En ze gaan een split 7" EP uitbrengen met Satanic Warmaster die tot 666 stuks gelimiteerd is, waarna ze op tour gaan met Krieg, Anatomicly Incorrect Crackwhore en Sublime Cadaveric Decomposition. :D
|
Citaat:
|
Dus je hoort als band tegenwoordig jezelf volledig tot slechts 1 stijl te beperken? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe werk van slayer is ook kut trouwens.
|
Jon Davies is een lul :)
|
Citaat:
|
hey boeie.
|
Citaat:
(is mijn smaak veel te breed voor :)) |
Citaat:
|
Ik zou het niet zo snel afdwalen noemen, het is meer vooruitgang in mijn ogen. Het is zowiezo altijd hetzelfde geleuter, als ze iets nieuws proberen krijgen ze het commentaar dat ze vroeger beter waren en de nieuwe cd poep is. Als ze dezelfde muziek proberen te maken krijgen ze het commentaar niet vernieuwend te zijn en alleen maar meer van hetzelfde kunnen maken :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
laat het ze dan bij nu-metal houden want doodmetaal lijkt me gewoon klote (n) |
Citaat:
je weet waarschijnlijk niet eens over wie je het hebt :rolleyes: |
Citaat:
|
Korn is toch al sinds 1998 aan het afdwalen?
|
korn is sowieso kut
|
Death metal gaat niet samen met zelfmedelijden :o
|
Citaat:
het is 'bijl' ipv 'blijl' in je sig, toch? |
De meesters van het afdwalen zijn toch wel Amorphis. Die dwalen gewoon ieder album af.
En nee, het is géén kutband. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
even editen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: