![]() |
los gaan
Zijn jullie wel eens helemaal losgegaan. Gewoon doorgaan met zuipen blowen of weet ik veel wat, terwijl je al helemaal wasted was. En waarom.
Ik wel een paar keer. Afgelopen weekend nog :D. Was eerst gaan blowen met mn vriendin, een vriendin van haar en een vriend van mij. 2 sticks gerookt van bij elkaar ongeveer 3/4 gram wiet. Daarna naar een vriend van me gegaan. Daar de rest opgerookt van wat ik nog had ( 2 gram wiet (Shiva)). Een deel daarvan gemixt met Zero (hash). En een deel met Wiet (weet ff niet meer welke :(. Daarbij nog meer hash (ongeveer 1 gram) en de rest van de wiet die we gemixt hadden met de shiva ook opgerookt. Komt dus neer op ongeveer een gram of 5 á 6 das voor mijn begrippen best veel aangezien ik normaal ongeveer een halve gram wiet wegrook als ik blow en daar al behoorlijk stoned van word. Toen ik de volgende dag (stoned:P) wakker werd eerst ontbijt gehaald (patat oorlog met kaassouflé :D). Daarna een beetje suf voor ons uit zitten staren. 3 uur later kwam een vriend van me. Die had een verassing mee :D. Nog 2 sticks dus. Die ook opgerookt, later die dag/avond nog 2 sticks opgerookt. Best wel naar de tering dus. Waarom: Gewoon omdat we er zin in hadden. Niet om iets te vergeten ofzo. We hadden zin om een keer goed los te gaan en schijt te hebben aan dat het slecht is. En ik had zondagavond gewoon geen zin om nuchter te zijn. Iemand anders ook zoiets gedaan? |
"los" gaan versta ik als helemaal trippen, niet OD'en
|
Citaat:
|
mja regelmatig...ik weet nog wel een keertje...ik had denk ik fles wijn op en minimaal 20 bier. Strontlazerus, ben toen veel gaan blowen, toen speed genomen en in de ochtend nog yopo. Dude je wil het niet weten, ik viel gewoon tegen de muur aan en langs de muur naar beneden, viel tussen alle kratten bier toen ik er op wou gaan zitten en ben 2 keer lang uit over de tafel gegaan die helemaal vol stond met bier, flessen, asbakken en andere troep allemaal over de vloer.
Ik kan me vrij weinig van die avond herinnere... maarja ik versta ook iets anders onder losgaan, maar hier ging ik toch wel constant door terwijl ik al helemaal naar de klote was en dat is toch wat jij bedoelt... |
Ik had thuis een homemade joint gemaakt die iets te sterk bleek te zijn. Ik kon niet meer lopen en pleurde op de grond.
Verder... tsja, zuipen. Introweek van de TU. Wat heb ik toen veel gezopen zeg. Iedere dag ladderzat. Geen fijne tijd voor mijn lever. |
Kan ik niet. Ik kan niet verder zuipen dan een bepaald punt. Weet niet hoe het komt, lukt gewoon niet :D.
|
heh, geen idee, vast wel vaak zat gebeurd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en daarna heel schuldbewust flesje voor flesje, peuk na peuk, op gaan ruimen wat me niet goed af scheen te gaan.. ben ik blij dat ik er zelf niets van herrinner, jammer van de mensen die het na konden vertellen |
Ohja dan is losgaan mss ook dit:
Ik was eens gewoon lekker aan het bier as usual maar toen ging ik later ook nog ff naar de kroeg. Uur of 2 denk ik. Na (denk 10 h/l + 15 van dat kroegenbier) aan de coke gegaan... niet bijster veel maar toch... en toen afterparty ergens, bier en coke...en toen naar me werk om 17.00 uur (direct vanaf die afterparty) en toen weer aan het bier en hetzelfde ritueel herhaalde zich. |
vrijwel ieder weekend. Ik heb een hekel aan mensen die zeggen doorgewinterde feestbeesten zijn maar na 1 dagje zuipen ff 'tot rust' moeten komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vaak heb ik wel zoiets van even een avondje wat minder, maar het gebeurt dan vaak dat ik ook extreem wazig word. |
tsjah...maare...wie klagen er dan wel over?! tis alleen maar beter voor je :S als je brakkig zou zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
brak zijn is voor mietjes herstel: brak zijn en niet nog een keer gaar kunnen worden is voor mietjes \b/ |
tis makkelijk praten als je nooit zo'n erge kater heb. En het brak voelen heb ik het niet eens over....maar de godsgruwelijke buikpijn, elk weekend weer. Dat je niet durft op te staan, omdat je dan die misselijkheid gaat voelen, dat je nauwelijks kan lopen van de pijn, dat je maar een slokje water hoeft te drinken en dan al gaat kotsen...dude dan wil je echt geen bier.
Mja laatste tijd zuip ik dan ook iets minder, dus heb ik er stuk minder last van. Maar ondanks die kater zuip ik wel altijd door, alleen niet meteen in de ochtend. |
dfie buikkrampen en wegbrand gevoel is klote maar dat voel ik dus na een paar biertje niet meer..dus nog..beter..dan op je nest blijven liggen en niks doen...
|
ja maar weetje wat raar is...ik heb het gevoel dat als ik zo plat lig, de drank minder snel verwerkt wordt...want hoe eerder ik eruit ga, hoe eerder me kater over is.
En als ik in me nest lig merk ik me buik niet, totdat ik rechtop ga zitten en dan lijkt me maag pas het bier te gaan verwerken ofzo :confused: |
Citaat:
|
nou....als ik niets anders zie aan drinken neem ik toch wel een lekker koud biertje hoor...
|
ah ok...dan deel ik jullie mening ook :p
|
wat een geruststelling
|
ja we motten wel een beetje op 1 lijn zitten voor het geval je in haarlem komt wonen :eek:
|
ik blijf toch maar uin utrecht...45 min. mnet de trein
maar das wel (Y) heb ik een drinkmaatje op school |
och ja, anders vergaat haarlem zeker? ;)
|
don't get it?
|
nah never mind, ben te gaar om logisch te posten zeg maar (wat volgens mij ook nergens op slaat, maar dat is nu ff een detail).
|
Citaat:
|
:rolleyes: fuck off
|
nou nou, beetje pissed
|
nee gebeurt haast nooit want daar hou ik niet zo van
|
|
Citaat:
|
nog wat spinazie graag.
|
Ik hou er wel van. Ik heb nooit echt last van katers en ik hou van van de wereld zijn. Alleen mijn vrienden zeuren al snel dat ze niet teveel willen blowen/zuipen (n) dus soms ben ik de enige, dat is wel lam. Zoals die keer dat ik met een vriend had zitten blowen, maar hij voelde zich niet zo lekker terwijl ik maar bleef blowen en blowen en blowen en toen was ik zo verschrikkelijk stoned op de terugweg dat ik het grappig vond om de vriendin van die jongen af te gaan zitten kraken enzo en allemaal kutgrappen te maken. Ik heb geen idee wat ik nou eigenlij k wilde zeggen, maar goed losgaan is vét.
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
op een lijn ;)
|
ontopic blijven...
|
Citaat:
|
[QUOTE]wammus schreef op 29-07-2004 @ 00:26 :
Oftopic: Woon je in Haarlem? Zo ja ik ook. [/QUOTE neh wel enigszins in de buurt...maa rik ga er wonen maybe of in a'dam...iig op school zitten volgend jaar. |
Ik heb feesten gehad waar we aan bongs suckten tot we er bij neervielen, om dan Tool - Parabola te gaan kijken (de clip dus)
Maat van me stond op een gegeven moment op, zei 'fucking system overload man, ik kan dit niet meer aan...' Mja, wel eens gedaan, en waarom? Omdat het in de feeststemming mee ging. |
afegelopen week een beetje te ver doorgeschoten
avond 1: speed, alcohol, blowen avond en dag 2: zie avond 1 avond 3: veeel alcohol avond 4: blowen en spacecake die spacecake was oke, want gemaakt met wietcaramel en ongelooflijk heftig, dus ben ik gister eindelijk maar iets langer dan 4 uur gaan slapen |
Citaat:
Ooit nog eens op een feest, Om een uur of 1 begonnen met smoken. We hadden een gram of 40 wiet :D. Daarvoor een bier of 10 en nog veel meer alcoholische sjit weggezopen. We zijn tot een uur of 4 doorgegaan. Een waterpijp gemaakt van een fles fanta, daar de hele tijd aan zitten sucken. Om een uur of 5 in slaap geflikkerd. Werd om 10 uur weer wakker. Toen hadden we nog een gram of 20 over. Die hebben we verdeeld over de hele zondag opgerookt. Om 4 uur alles op :|. Maar naar de shop gefietst en nog 5 gram gehaald. Ook op. Was behoorlijk ver weg toen :D. |
Los gaan doe je niet door zo stoned als een steen te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) :cool: |
Doorgaan met blowen vindi k maar niets, ik word er tegenwoordig zo suf van. Icm met alcohol gaat het nog prima, maar ik heb het idee dat ik er steeds gevoeliger voor word.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |