![]() |
[GEZ] Een alternatief/metal cafe in Rotterdam?
Ik woon nu in Den Haag tegen Delft aan en ga altijd uit in de Koornbeurs in Delft. Dat is een bruin cafe waar ze op zaterdag in de kelder metal/alternatief/rock draaien. Bier is 1 euro evenals de entree. Maar nu ga ik waarschijnlijk over een jaar naar Rotterdam verhuizen, en nu vraag ik me al een tijdje af of ze in Rotterdam ook zoiets hebben...
dus wie kan mij helpen, alvast bedankt |
Baroeg?
|
In de Rhytm willen ze nog wel eens metal cd''s draaien, maar het is maar een crustie cafe :p..
|
Koornbeurs zuigt aars, echt 'n klote tent. imho.
in Rotterdam heb je iig de Baroeg. (y) en in 't Poortgebouw wil heel soms ook nog wel eens iets zijn. |
ben nog nooit naar de koornbeurs geweest op zaterdag, wel naar de triangel (in hetzelfde gebouw) op vrijdagavond, heb het altijd wel naar me zin daar :) alleen die rij buiten, bah... mja op zich ook wel gezellig
|
dank jullie...
kwam er net achter dat mijn moeder in haar jongere jaren welleens in de Baroeg is geweest :) maar toch bedankt |
Koornbeurs is echt genant
en baroeg is wel koel en soms is er wellis wat te doen in waterfront |
toch is hollywood nog steeds de bomb!
wanneer gaan we weer exo en chaos? :p |
Haha, in ieder geval zal je je daar als metal-/rivethead wel alternatief voelen ja!
www.baroeg.nl Ze neigen meer naar de EBM/cybergothic/synthpop-sound, dus check de agenda om te kijken of er wat leuks bij zit. Het publiek varieert nogal naar gelang het genre. |
Citaat:
wtf is dat dan weer? |
Citaat:
|
... owh...
nee, benk niet :p |
Citaat:
|
weet ik ut, moet je een naam hebben ervoor?
|
een kokosnoot
|
kijk uit malloot
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |