![]() |
[juridisch] sta ik sterk
Ik weet niet zeker of dit hier thuis hoort, maar zou niet weten waar ik het anders neer moest zetten.
Ik sta ook nog op een ander forum geregistreerd en daar ben ik een beetje uitgezeken om deze persoon terug te pakken heb ik een link geplaatst naar zijn of haar adres. het is een gewone site van kpn telecom. mijn vraag. Mag dit, kan het board daarvoor "aangeklaagd" worden. of is het gewoon volstrekt legaal en hoef ik me dus geen zorgen te maken. misschien kunnen jullie wel een stukje rechtsboek kopieren hierzo. ik hoop snel wat te horen. |
Lekker volwassen.
Maar dit hoort thuis op Werk, Geld & Recht. |
Lijkt me niet dat er een speciale internetwet is die dit verboden maakt. Dus zou men met een of ander indirect iets moeten komen.
Maar of iets legaal of illegaal is vind ik nogal een non-issue. De wet is gewoon een stuk papier. Gebruik je eigen ethiek. En tja, als je die niet hebt dan ben je gewoon een minderwaardig mens. |
Citaat:
|
geen idee, maar ik verplaats 'm want hij hoort hier niet. :)
|
Citaat:
Buiten dat, vind ik 't, zeker voor 'n 20-jarige, bijzonder onvolwassen en buitengewoon kinderachtig. |
Gelukkig houden rechters zich niet bezig met dit soort volslagen onzin. Het enige risico dat je loopt is dat iemand jou op dezelfde manier terugpakt door je persoonlijke gegevens openbaar te maken. Maar dat is dan je eigen schuld.
|
Niet een beetje te oud hiervoor?
|
Nee, niet strafbaar. De gegevens stonden immers al op internet. Officieel net zo min strafbaar als het linken van foto's van het gewaagde fototopic op sexualiteit ;)
|
Citaat:
samenvattend: OMG, hoe zielig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |