Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Lipgloss gegeten... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=91158)

Sciza 14-05-2002 15:28

Lipgloss gegeten...

Ik heb zo'n potje met lipgloss, met van die smaakjes. Nu vond mijn broertje (8) die en heeft het vrijwel helemaal leeg gegeten (vond hij lekker :o ).
Weet iemand misschien of dat slecht is/bijwerkingen heeft?

~sweetgirl~ 14-05-2002 16:01

Citaat:

Sciza schreef:
Ik heb zo'n potje met lipgloss, met van die smaakjes. Nu vond mijn broertje (8) die en heeft het vrijwel helemaal leeg gegeten (vond hij lekker :o ).
Weet iemand misschien of dat slecht is/bijwerkingen heeft?

Gezond lijkt me 't niet. Maar echt gevaarlijk zal 't niet zijn denk ik

Darkened Sky 14-05-2002 16:45

Meestal is lipgloss alleen maar een grote hoeveelheid water met wat spul erin. Maar misschien is t handig om nog ff met je huisarts daarover te praten als t een beetje verkeerd gaat met hem.

~(¯`ˇ.¸ Ems¸.ˇ´¯)~ 14-05-2002 17:12

Het zal wel niet giftig zijn als je het op je lippen mag smeren :)

xxx
Ems

FlyingPinguin 14-05-2002 17:12

Tja, tis niet gezond denk ik...
K heb wel eens ergens gelezen dat je, als je je hele leven elke dag lippenstift opdoet, op je 80ste (ofzo) 2 kilo lipstift heb opgegeten. Maar das dan niet in 1 keer zo'n grote hoeveelheid...
neej, k zou toch ff aan een dokter vragen.
wat voor ingredienten zaten er in die lipgloss eigenlijk?

Sciza 14-05-2002 17:22

Citaat:

FlyingPinguin schreef:
Tja, tis niet gezond denk ik...
K heb wel eens ergens gelezen dat je, als je je hele leven elke dag lippenstift opdoet, op je 80ste (ofzo) 2 kilo lipstift heb opgegeten. Maar das dan niet in 1 keer zo'n grote hoeveelheid...
neej, k zou toch ff aan een dokter vragen.
wat voor ingredienten zaten er in die lipgloss eigenlijk?

Geen idee, 't is giga-goedkope, van de etos ofzo, met heel sterke smaak (aardbei, kauwgom en bosbes) hij heeft alle drie de potjes leeg gegeten.
Hij heeft nergens last van, tot nu toe...

girlspider 14-05-2002 17:27

Citaat:

~(¯`ˇ.¸ Ems¸.ˇ´¯)~ schreef:
Het zal wel niet giftig zijn als je het op je lippen mag smeren :)

xxx
Ems

this really makes sense :)

FlyingPinguin 14-05-2002 17:41

Citaat:

Sciza schreef:

Geen idee, 't is giga-goedkope, van de etos ofzo, met heel sterke smaak (aardbei, kauwgom en bosbes) hij heeft alle drie de potjes leeg gegeten.
Hij heeft nergens last van, tot nu toe...

z'n blinde darm zal wel een..... stralende glimlach krijgen...

Neej, even serieus, normaal gesproken word dat spul wel goed getest, zodat je er wel flink wat van op kan eten voordat er iets ernstigs aan de hand is. (voor erg ijdele mensen, die een potje per dag op hun lippen smeren (bestaan echt!)) Ik denk niet dat je je er al te veel zorgen over moet maken. Ik heb het spul ook wel eens gebruikt, (met van die stikkertjes op het (schroef) dopje toch?) en volgens mij is het eigenlijk een beetje bedoelt voor kinderen van een jaar of 6-7. En die doen soms onverwachtte dingen...
Als ie erg ziek word even een dokter bellen...

Never Gonna Stop 14-05-2002 18:55

ik ehb ooit es beetjuh geproefd e.d........maar wrom gebruiken vrouwen het? zodat hun lippen er beter uit ziet? kvinent trouwens een ranzig goedje wat je dan op je lippen smeert

poetica 14-05-2002 20:42

nee hoor ben echt zeker dat het niet giftig is.
als je het op je lippen mag doen dan heb j etoch altijd een beetje in je mond... kan echt geen kwaat

Me(y)

Sciza 14-05-2002 22:56

Citaat:

FlyingPinguin schreef:

z'n blinde darm zal wel een..... stralende glimlach krijgen...

Neej, even serieus, normaal gesproken word dat spul wel goed getest, zodat je er wel flink wat van op kan eten voordat er iets ernstigs aan de hand is. (voor erg ijdele mensen, die een potje per dag op hun lippen smeren (bestaan echt!)) Ik denk niet dat je je er al te veel zorgen over moet maken. Ik heb het spul ook wel eens gebruikt, (met van die stikkertjes op het (schroef) dopje toch?) en volgens mij is het eigenlijk een beetje bedoelt voor kinderen van een jaar of 6-7. En die doen soms onverwachtte dingen...
Als ie erg ziek word even een dokter bellen...

Van dat spul ja, idd voor kinderen van jaar of 7-8 (niet voor niets ook van mijn broertje gekregen :D ).

Maar hij heeft nog nergens last van gekregen, zal wel goed zijn dan :)

Lissel 15-05-2002 17:52

Per vrouwenleven "eten" we ongeveer vijf lipsticken geloof ik ... dat je dat binnenkrijgt dus ...

Love, Lis

Guineverea_witch 15-05-2002 20:26

:d ik dus 10

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.