![]() |
Lipgloss gegeten...
Ik heb zo'n potje met lipgloss, met van die smaakjes. Nu vond mijn broertje (8) die en heeft het vrijwel helemaal leeg gegeten (vond hij lekker :o ).
Weet iemand misschien of dat slecht is/bijwerkingen heeft? |
Citaat:
|
Meestal is lipgloss alleen maar een grote hoeveelheid water met wat spul erin. Maar misschien is t handig om nog ff met je huisarts daarover te praten als t een beetje verkeerd gaat met hem.
|
Het zal wel niet giftig zijn als je het op je lippen mag smeren :)
xxx Ems |
Tja, tis niet gezond denk ik...
K heb wel eens ergens gelezen dat je, als je je hele leven elke dag lippenstift opdoet, op je 80ste (ofzo) 2 kilo lipstift heb opgegeten. Maar das dan niet in 1 keer zo'n grote hoeveelheid... neej, k zou toch ff aan een dokter vragen. wat voor ingredienten zaten er in die lipgloss eigenlijk? |
Citaat:
Hij heeft nergens last van, tot nu toe... |
Citaat:
|
Citaat:
Neej, even serieus, normaal gesproken word dat spul wel goed getest, zodat je er wel flink wat van op kan eten voordat er iets ernstigs aan de hand is. (voor erg ijdele mensen, die een potje per dag op hun lippen smeren (bestaan echt!)) Ik denk niet dat je je er al te veel zorgen over moet maken. Ik heb het spul ook wel eens gebruikt, (met van die stikkertjes op het (schroef) dopje toch?) en volgens mij is het eigenlijk een beetje bedoelt voor kinderen van een jaar of 6-7. En die doen soms onverwachtte dingen... Als ie erg ziek word even een dokter bellen... |
ik ehb ooit es beetjuh geproefd e.d........maar wrom gebruiken vrouwen het? zodat hun lippen er beter uit ziet? kvinent trouwens een ranzig goedje wat je dan op je lippen smeert
|
nee hoor ben echt zeker dat het niet giftig is.
als je het op je lippen mag doen dan heb j etoch altijd een beetje in je mond... kan echt geen kwaat Me(y) |
Citaat:
Maar hij heeft nog nergens last van gekregen, zal wel goed zijn dan :) |
Per vrouwenleven "eten" we ongeveer vijf lipsticken geloof ik ... dat je dat binnenkrijgt dus ...
Love, Lis |
:d ik dus 10
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |