![]() |
Mate met maat
Als ik in jouw schoenen zou staan
En jij in die van mij Zou de maat dan nog wat uitmaken? Staat het los ervan, alleen en vrij? Door de confrontatie met elkaars zorgen In conflict met elke onopgeloste zaak Zou je dan maat kunnen houden? Een oplossing zoeken, voor elk probleem ik maak? Je zal absoluut meer van me begrijpen Maar verslagen en uitgeput zijn Zal je te rade gaan bij je beste maatje? Dat ben ik immers, ik ken jouw pijn |
deze vind ik leuk :)
hoe je het woord maat steeds laat terug komen vind ik erg leuk, de woorden vind ik erg leuk gevonden het hele gedicht loopt gewoon lekker. Er zit een mooi en duidelijke boodschap in en gevoel is er goed ingelegd. niets op aan te merken. |
Een oplossing zoeken, voor elk probleem ik maak?
Deze zin vind ik wat vreemd. Verder spreekt je gedicht me eerlijk gezegd niet zo aan, sorry :o. Ik vind het wat teveel op de woordspelingen met maat berusten, alsof het gedicht echt daaromheen is geschreven, alsof de woordspelingen er niet zo ín verwerkt zitten zegmaar. Qua ritme en inhoud is het leuk geschreven, daar niet van, maar ik vind het gewoon niet zó. Oh, en ik ben er nog niet uit hoe ik de titel moet lezen :o :D. |
moet de titel niet meten met maat zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, einde discussie, die titel klopt gewoon:p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |