![]() |
Het grote zon, zee en strand topic
Wellicht valt er nog wat serieus over te melden, zo ja gaat uw gang, zo nee, gooi er maar een slotje op en dan bij voorbaat mijn excuses voor het ongemak
:cool: |
Een dagje strand kan best wel leuk zijn :cool:
|
zou een stringetje jou niet leuk staan jan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie mezelf al huppelen... neh :nono:
|
|
Maar wat doen jullie het liefst aan het strand???
In de zon bakken, Zwemmen, kuilen graven, voetballen/volleyballen, zandkastelen bouwen ect Nou ik ga het liefst gewoon de zee in :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger altijd zandkastelen bouwen en die dan met een bal weer slopen En als echte Duitser zou ik eigenlijk een grote kuil moeten graven :cool: |
Citaat:
|
Serieus: Ik ben vrijwel nooit op het strand in de middag, 's avonds vind ik het wel lekker om op een terasje ergens een biertje te drinken en te genieten van het uitzicht blabla
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van de zon. Ook van de zee en het strand, maar niet in bikini. Ik hou vooral van avondstrand en kampvuur en drank en gezellige mensen op het strand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
inderdaad, kampvuur, barbeque met zeer veel vlees (y) bierbierbier en goede muziek
|
waarom heb ik niet het idee dat dit nog iets nuttigs gaat worden? :D
|
er is te weinig schaduw op het strand, ik hou niet van heet
maar ik zit er ook veel te dicht bij, dan is het niet leuk meer |
Maar welk strand is nou het mooist in Nederland?
|
Citaat:
|
strand (n)
bij het woord strand krijg ik visioenen van rennende kinderen die iedere keer als ze gillend lang komen gerent ladingen zand en water over je heen gooien. strandballen die perongeluk op je gegooit worden, luidruchtige sjonnies, mensen die vlak naast je gaan liggen terwijl ze ook nog 30 meter verder kunnen liggen, zand wat overal gaat zitten zelfs tussen je reet gbthn! ik hou niet van het strand |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja idd, de vorige keer dacht ik van nou, doe ik mn zwembroek tussen mn kont krijgt die ook eens een kleur, heb er voor moeten boeten ook :s
|
Citaat:
Strand sporten zijn overigens niets voor mij, ik raak geen bal met die slechte ogen van me. Dus dan maar chillen ende zwemmen. |
Citaat:
|
monster?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou strandvoetbal is wel leuk en beachvolley. |
Citaat:
Ik woon op loopafstand van het Zoetermeerse 'strand'. Best leuk voor feestjes (y) :cool: |
Citaat:
JA En dat is gaaf :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar weet je wat ook leuk is mensen in graven tot hun hoofd
|
over hun hoofd is leuker :evil:
|
Citaat:
|
haha :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kindjes :nono:
|
Citaat:
|
Sorry, ontopic:
Op welke stranden heerschen jullie zoal? Mijn favoriets is Kijkduin (in de buurt van Den Haag) |
Lloret de mar natuurlijk :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |