![]() |
weer nieuw album 2pac
Acht jaar na de dood van rapper Tupac Shakur brengt zijn moeder Afeni samen met Eminem in november een album met nieuw materiaal van de legendarische rapper uit.
In de laatste jaren voor zijn dood zat rapper Tupac dag en nacht in zijn studio nieuw werk op te nemen. Veel van deze nummers zijn nooit gereleased en daarom wordt dit het zevende album dat na zijn overleden uitgebracht is. Eminem werkte ook al mee aan het laatste Tupac-album ‘Tupac Resurrection’. Zijn track ‘Runnin’ met teksten van Tupac en de Notorious B.I.G. werd zelfs een grote hit. Afeni Shakur neemt opnieuw de organisatie van het project op zich en is op dit moment in gesprek met andere producers die een steentje zullen bijdragen. bron: www.ml75.nl |
waarom?
|
Citaat:
:nono: |
Lekker lullig dan.
|
Waarom niet... Het is voor fans altijd leuk om nieuw materiaal in handen te krijgen. t Is veel erger zoals ze het met Nirvana hebben gedaan: één nieuw nummer op de cd en de rest allemaal dezelfde bekende nummers erop gooien. En maar dik verkopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het maar net nog de manier waarop. Als ze alleen nieuw materiaal erop zetten, dat is echt leuk. Als ze er 3 nieuwe nummers opgooien en de rest allemaal oud bekend werk, nog niet eens het onbekendere werk, dat is pas geld binnenhalen. |
ik vind opzich wel leuk dat er een nieuw album uitkomt, maar je weet toch wel dat het niet echt goeie nummers zijn. anders hadden ze het wel eerder uitgebracht.
|
Citaat:
|
niet dat het overigens iets met de cd te maken heeft want daar kan ik toch nix over zeggen, die mafkees zou toch na 7 jaar terugkomen ofzo? met z'n nike schoenen die nog niet bestonden ofzo weet ik het, der zijn vast wel mensen die het weten hier...
|
in videoclips van to live and die in L.A. en Toss it up, zou hij schoenen aan hebben die pas maanden nadat hij dood zou zijn op de markt kwamen. maar in die clip van to live.... zie je z'n schoenen helemaal niet. en van toss it up is het heel onduidelijk te zien.
en hij zou idd afgelopen 13 september terug moeten komen. maar tot nu toen heeft niemand hem nog gezien. zou hij (tupac) zich in de datum hebben vergist? :rolleyes: |
Citaat:
|
ik ben anti -tupac
|
ik begrijp niet dat dat materiaal van die tupac nooit eens opgaat.
|
Citaat:
2pac leeft nog en woont in Heerlehttp://images.scholieren.com/images/...s/rolleyes.gif |
De één zijn dood...
|
Citaat:
|
Was die gast niet dood? :confused:
|
Citaat:
|
laat die gast nou eens dood.
|
En al die makavelli albums die nog rondcirculeren zouden ze die ook nog een keer officieel gaan uitbrengen?
|
Citaat:
maar toch wel gaaf, 2pac blijft goed ookal zulle dit niet zn beste nummers zijn toch zal het beter zijn dan de muziek die sommige rappers nu make.. |
:confused: ???!!!Nieuw materiaal!!!??? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuck that shit yo, moeten alle centen die er te verdienen valt nou echt verdiend worden. Laat die gast eens na 7 fucking jaren met rust man (n) maar aan de ander kant, het is wel ameri fucking kaaaa, daar draait alles om geld (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik was daarnet niet aan het opletten, sorry. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |