![]() |
aan de meiden: moeten jullie ook altijd alles zelf doen?
nu had ik tot voor kort een soort van sexmaatje..
maar het probleem was ik moest alles zelf doen.. hij deed nix behalve neuken.. vond ie niet zo lekker zei die dan godver! wie heeft dit ook? |
Hoe bedoel je zelf doen?
Jezelf vingeren etc.? |
:| :confused:
|
nope
|
Nee natuurlijk niet, als het zo gaat mag hij oprotten
|
Citaat:
of ben ik dan de enige die zo gemeen is? |
Citaat:
|
't klinkt als 't verkeerde maatje hoor.. :confused:
Ik begrijp sowieso niet dat andere dingen niet leuk kunnen zijn.. Die zijn juist 't leukst... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
zijn als ik verder niks doet.. :D |
eeeuh nee? Vaak is het juist mijn vriend die begint en dan kan ik al heel snel niet meer van hem afblijven....
|
Nou, lekker sexmaatje heb je dan!! :nono:
Maar kun je niet zelf aangeven dat hij wel eens wat meer mag doen? Ook al vindt ie dat niet lekker (:s), dan zet ie zich daar maar overheen. Wat een vent zeg, moest mijn vriend eens mee aankomen! Af en toe eens geen zin om moeite te doen OK, maar als ik aangeef dat ik geen zin heb om moeite te doen, ga ik niet van hem verwachten dat hij wél moeite doet. |
Zo als jij t zegt lijkt er eerder op dat jij zijn sexmaatje/slaafje bent.
|
Nou, dan zoek je een ander sexmaatje, en dan geef je een aantal voorwaarden waaronder hij je flink mag nemen.
Simpel toch? |
Dat klinkt niet echt alsof jullie sexmaatjes waren maar meer alsof jij zijn gratis prostituée was, eigenlijk.
En nee, natuurlijk heb ik dit niet. Als mijn vriend zo zou doen dat zou ik hoe dan ook de sex boycotten. Niet dat er altijd vanalles omheen moet, maar om het nou per definitie te weigeren...? |
Als ik dat zo lees, dan zou ik een beter seksmaatje zijn....
:o |
Dat heet: de verkeerde vent uitkiezen
|
Citaat:
gewoon de verkeerde getroffen, volgende keer beter :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je wordt gebruikt. Punt.
Zeker als er niet over gepraat wordt. Hij wil sex; hij geeft maar sex. Zelfde met jou. Sex doe je beiden, of het nu een relatie of een neukmaat is, allemaal zelfde actie. Het lijkt me overduidelijk en logisch dat dat niet zoveel gebeurd, dus al helemaal niet bij mij. Nee dus; je doet het beiden of doet het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan alsnog; afspraken over wie wie doet?:s Ik neem aan beiden... |
Citaat:
|
Je ahd gewoon een ongelofelijk slechte sex partner. Een belediging voor de mannen.
|
Inderdaad. Die mannen die alleen maar neuken voor zichzelf kunnen net zogoed gaan rukken.
|
Ik heb zelfs een keer een sexrelatie verbroken met iemand die geen orale sex wilde geven. Of in ieder geval niet zo vaak en graag als ik wilde. Voor krijgen was hij altijd wel in. Want dat deed zijn vriendin namelijk niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
well done in het andere geval: teringsnol dat je bent tja |
Leer hem eens wat dingen bij of herenig hem met zijn rechterhand. Nee hoor, seks heb je met zijn tweeën (neem ik aan) en dat is niet alleen maar neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
seks is leuk!
euhm ja... dat vriendje van jou lijkt me ook maar een vreemde kerel, laat hem voor wat hij is. Hij is blijkbaar enkel in zijn eigen genot geïnteresseerd... |
Citaat:
Ontopic: ik heb geen seksmaatje maar als ik er een zou hebben die zo over seks denkt dat maar geen seksmaatje want het gaat toch niet om de ´daad´ op zich? Triest(N) |
hmm, een btje respectloos voor jou. Maar zoals al eerder genoemt is misschien is ie er wel broerd in.....K zou het er maar eens met hem over hebben. En anders lekkr een ander sexmaatje zoeken!
Suc6 ermee! |
Citaat:
Wat nou herenig met zijn rechterhand? Gevoelloos persoon! :P |
Beetje een luie lul dus.
Ik wil je nieuwe sexmaatje wel worden. En ik lik je gewoon overal :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: