![]() |
Good Riddance
wereldband. Ik ken ze nog niet heel erg lang. Symptoms of a levelling spirit is het beste album imo.
Live vond ik ze in februari (?) ook erg energiek. Meer meningen? |
Alles na Operation Phoenix was minder. Niet slecht. Gewoon minder na klappers zoals Ballads from the revolution, a comprehensive guide to modern rebellion en natuurlijk het meesterlijke Operation Phoenix. Meer pissed off dan die plaat zijn ze nooit geweest.
Ook vind ik dat ze met het vertrek van Sean Sellers hun "speciale sound" kwijt zijn geraakt. Begrijp me niet verkeerd...Ik hou van Wagenschutz z'n drumwerk(fuckin lifetime, Kid Dynamite en nu Paint it black en GR), maar de dubbele bassdrum attack van Sellers paste er zoveel beter bij en gaf GR hun karakteristieke sound. De ep na Operation Phoenix was nog goed. Symptoms was al stukken minder met enkele goede songs. Die laatste plaat heb ik eigenlijk nieteens uitgechecked. Desalniettemin een gave band ooit. Live iets minder, maar gelukkig toch 2x gezien. |
nou nou wereld band...niet echt. wel goed.
|
operation phoenix is ook erg gaaf
"where's the fucking money kid" :cool: edit: ik heb nog een hoop zooi op m'n pc staan die ik nog moet luisteren. @ dooie nazi: welke zijn wat minder de moeite waar om te beluisteren?> |
De Decoy 7" en For god and country zijn aardig, maar niet erg goed ofzo.
Ballads from the Revolution A comprehensive guide to modern rebellion Operation Phoenix en heel misschien de ep the phenomenon of craving en de split met Kill Your Idols. Hoewel ik KYI uiteraard veel beter vind op die split. |
operation phoenix is een erg vet album.
ik ben gestopt ze te volgen na de phenomenon of craving ep, volgens mij hebben ze nog best wat albums gemaakt daarna. heb ze toen nog in de melkweg gezien: veel vette oude nummers speelden ze. |
Met Death By Stereo en Capdown? DBS en Capdown bliezen GR helaas van het podium. Nu niet meer denk ik. DBS is een kutband geworden na de eerste plaat.
|
Vind Operation Phoenix zeer vet, de rest wat minder.
|
Erg leuke band, dit jaar heb ik ze eindelijk voor 't eerst gezien, fijn optreden was dat (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
2 kutbands gewoon.... |
Citaat:
|
zeker weten dat het geen andere redenen had :p
|
Citaat:
|
Zal Operation Phoenix weer eens opzetten.
Het is trouwens wel apart dat op sites zoals allmusic en ubl.com de laatste cds zeer veel sterren krijgen en operation phoenix maar 3 sterren. |
Citaat:
|
Heb ze toen een paar jaar geleden met capdown en dbs gezien en toen vond ik er maar weinig aan en misschien nog een keer maar dat weet ik niet meer. Het is iig niet mijn band, spreekt me allemaal net niet aan.
|
Citaat:
|
ik digde good riddance vroeger wel, had een album op een tapeje staan, weet niet welk album maar t was wel grappig. nu niet meer echt mijn ding, et als alle epifat bands ben ik er nogal op uitgekeken
|
Je bent nu een true punk natuurlijk :P
|
Citaat:
sommige bandjes luister ik af en toe nog wel maar het is allemaal zo lieflijk enzo, dat trekt me niet echt meer:D |
Waarom ga je dan geen slayer luisteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vette band
|