![]() |
ONS met een onbekende?
Na meerdere discussies en gesprekken over dit onderwerp heb ik besloten toch maar eens een poll te houden om te kijken hoe het nu echt zit.
Het scenario is als volgt: Je bent een jongen, of eventueel een man. Je bent in een café, discotheek, club, sportkantine, waar dan ook. Een gemiddeld aantrekkelijk meisje (of eventueel een vrouw) van jouw leeftijd komt op je af en vraagt je vriendelijk doch direct of je met haar naar bed zou willen. Doe je dat? Deze poll is niet echt bedoeld voor meisjes maar voor de stemverslaafden onder ons heb ik toch een optie toegevoegd. Het is wel leuk als je er ook iets bij post, voor een discussie enzo |
als ik een relatie heb natuurlijk niet, ander zou ik het wel doen :D...
|
Oh, ja, ik bedoel het voor je situatie op dit moment :) dus als het bijvoorbeeld vanavond aan je gevraagd wordt :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
..
Je werd wel een tikje enthousiast met keuzeopties he.. :p Ik heb Ja, ook al heb ik een relatie ingevuld trouwens.. |
Nee, ik ben principiëel tegen one night stands
|
Als je eens wist hoeveel keuzeopties ik al heb geschrapt van mijn oorspronkelijke plan :D
|
"Ik ben een meisje en heb hier niets te zoeken, maar ik zou 't misschien wel doen..." Heel... Heel... misschien;)
|
Citaat:
|
ik ben een meisje en ik zou niet met een meisje/vrouw meegaan, want ik val op mannen :p...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde het meer om duidelijk te maken dat ik echt de huidige situatie bedoel :P hoe je gereageerd zou hebben als het je gisteren gevraagd zou zijn mag ook :) |
Citaat:
maar toch jammer..;) |
Ik ben gelukkig met mijn vriendin..........
Dus.... oké, dus toch maar niet |
Ik heb 'ja, dat zou ik wel doen' gekozen.
|
ik zou 'm midden in z'n lelijke, gore bek slaan :evil:
|
Nee, want...
Ik heb een vriendin én ik ga niet zomaar met iemand mee die ik niet ken. Je weet ook niet wat iemand heeft (misschien wel een ziekte) Je kan et ook met condoom doen ja, maar dan nog.... |
Misschien, ligt aan de hoeveelheid bier ofzo. :p
|
Citaat:
|
Ik ben een meisje en heb hier niets te zoeken, maar ik zou 't niet doen.
|
Citaat:
|
ik sleur niet zomaar iemand mee :nono:
maar als ik iemand heb leren kennen kan t misschien wel na 2x gezien te hebben wel gebeuren en ik zou t misschien wel doen ja ik ben vrijgezel :p |
ik ben een meisje en heb hier dus niets te zoeken, maar zou het dus NIET doen. ik heb een relatie, en ben nog nooit in mijn leven zo gelukkig geweest, en ik heb nog NOOIT zo'n lekkere seks gehad als de voorbije zeven maanden. ik zou wel gek zijn als ik het op een ander zou gaan zoeken, dan mag zelfs brad pitt het vragen, er is NO FUCKING WAY IN HELL dat ik met hem mee zou gaan...
|
as ze dikke titten hep
|
Misschien wel...
tenzij ik geen zin heb om langs haar wakker te worden, of tenzij de manier van vragen me niet aanstaat, of tenzij ik mijn zinnen net op iemand anders heb gezet. Maar ik ga vanavond helemaal nergens meer heen, dus ze zal het al aan de deur moeten komen vragen. De kans is klein dat ik dan neen zou zeggen. |
Citaat:
Wat zou je zelf antwoorden? "Ik heb hier niks te zoeken, maar toch liever niet want ik heb al een vriendje"? En wat heb je zoal geschrapt van opties? "Neen, want ik wil eerst een goed gesprek?" misschien? Of, "misschien, maar ik moet morgen veel te vroeg uit mijn bed"? Of "Neen, want ik vrees dat jij een vat enge ziektes bent"? |
Citaat:
|
Tot nu toe steeds gedaan. Nooit spijt gehad. Eentje ben ik zelfs aan blijven hangen, die bleek ook buiten het bed erg leuk en lief en aardig en slim en grappig en betrouwbaar enzo. En hij likte ook nog als Lassie, dus was ik effe blij dat ik redelijk los in de broek zat zeg. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want ik heb een vriend en als ik met iemand naar bed zou gaan, dan alleen met hem.
|
5e optie natuurlijk.
|
nee, want ik vind het echt idee zo onpersoonlijk om met iemand naar bed te gaan die je echt amper kent en waarvan je weet dat je haar nooit meer zal tegenkomen.
Het idee al trekt mij totaal niet en ik zou het zonder probleem kunnen weigeren. Nu ben ik geen vrijgezel meer, maar zelfs al was k het, dan zou ik het nog niet doen |
Misschien, ook al val ik niet op meisjes
|
Citaat:
|
"Je bent een jongen, of eventueel een man. Je bent in een café, discotheek, club, sportkantine, waar dan ook. Een gemiddeld aantrekkelijk meisje (of eventueel een vrouw) van jouw leeftijd komt op je af en vraagt je vriendelijk doch direct of je met haar naar bed zou willen. Doe je dat?"
Ik ken niemand die nee zou zeggen, mits heel plausibele bezwaren hebbende, zoals een vriendin die gedachten kan lezen. Ik spreek nu voor mezelf, maar ik denk 100%. (minus de 0,2% met een vriendin à la Jomanda). |
Nee, ik ben principiëel tegen one night stands
|
ja ,waarom niet, als zij geneukt wil worden help ik dr graag, uitgaande van gemiddelde knapheid oid.
|
ONS is hier het energie bedrijf... Openbare Nutsbedrijven Schiedam oid... :D
|
Hoe kunt je nou principieel tegen one night stands zijn?
Maargoed, ik heb gekozen voor 'Nee, ik heb een relatie'. Maar als ik geen relatie zou hebben en ik zou ook niet verliefd zijn op mijn vriendin dan zou ik het zeker doen. |
Citaat:
|
... Ik bedenk me net dat de topic titel
blijkbaar nog een andere mogelijkheid had gehad.. Namelijk een ONS met een bekende... Misschien iets voor een nieuwe poll, want dat lijkt me nog iets ingewikkelder.. ;) |
In de beschreven situatie zou ik dat meisje naar buiten sleuren en vragen "Oke, waar woon je, of wou je het ergens anders doen" :D
Ik WAS er principieel op tegen, Alleen met de huidige meisjes op de relatiemarkt, to hell with it :p |
Nee, omdat mij het gewoon niet boeit. Niet uit principe ofzo...
Wat anderen doen moeten ze zelf weten :) |
Nee, ik zit liever op de bank naast mijn vriendin ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het toch ook very slutty hoor, en ik ben ook niet bepaald een heilige... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |