![]() |
Autoprune
Waarom zetten jullie niet autoprune aan, als oude topics toch niet ge-upt mogen worden? Dan kan je topics van één, anderhalf jaar automatisch verwijderen. Niemand kijkt daar nog serieus naar, toch?
|
Soms kan een oud topic best handig zijn om een antwoord in te vinden, bijvoorbeeld op fora als Hardware of Software. De reden dat je ze niet mag uppen is dat replies soms niet meer van toepassing zijn, maar als je een antwoord zoekt op een probleem kan een oud topic best nut hebben.
|
ja dat is logisch, maar je kan bijvoorbeeld een slotje niet prunen?
automatisch ? |
Zelfs gesloten topics hebben af en toe nog best enige waarde waardoor het interessant wordt om later zo'n topic terug te lezen. Bovendien is het probleem van oude topics die geupt worden op gesloten topics natuurlijk niet van toepassing. :)
|
Geef ze dan een automatisch slotje (y)
|
Citaat:
|
Ik kijk juist heel vaak in oude topics. Vooral waar ik zelf in heb gepost. Is heel grappig.
Ik ben dus tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen ze dan niet automatisch op slot, of is dat te lastig? Als er langer dan 3 maanden of een half jaar niet in is gepost ofzo :) |
dat is toch helemaal niet nodig?
wat heb je eraan? en er zijn mensen die het liever niet hebben |
Citaat:
Een topic van 3 maanden geleden mag je toch nog uppen? :bloos: |
Citaat:
|
Anders trekken jullie forumbazen er elke dag een uurtje voor uit om slotjes te zetten :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |