![]() |
[GEZ] Gilmore Girls afleveringen
Zijn er mensen die alle of enkele afleveringen van Gilmore Girls opgenomen hebben, het liefst seizoen 1 & 2?
Of mensen die de afleveringen van seizoen 1 op dvd hebben, en van de dvd's af willen of ze voor mij willen kopieëren? Zo ja, noem je prijs. Oja, als er mensen zijn die afleveringen op hun pc hebben, en die over msn willen versturen zou dat ook leuk zijn :p Want bij mij wil het niet echt lukken met Kazaa. Ik wacht met spanning. :) |
afleveringen heb ik gewoon een keer bekeken via de site. misschien kun je daar ff kijken of er iets te downloaden valt.
|
Kan er op de site niks van vinden..
Als we tenminste dezelfde site bedoelen :p |
Ik heb aflevering 1 t/m 8 en aflevering 10 t/m 16 op cdrom staan (uiteraard zonder ondertiteling en sommige niet van geweldige kwaliteit).
Verder heb ik 9 videobanden vol met Gilmore Girls afleveringen, maar ik ben niet zo goed in elke week netjes opnemen, dus er missen geregeld een aantal afleveringen tussendoor. (van seizoen 1 heb ik 3 volle banden (zo'n 3 / 4 afleveringen op 1 band. Van seizoen 2 heb ik maar 1 band en van seizoen 3 heb ik 5 banden). Maar goed, geen idee hoe jij ze wilde krijgen. Ik heb geen dubbele videorecorder, dus kan ze niet voor je over nemen ofzo... |
Hmz kopieren? Lijkt me dat dat niet zomaar mag.
Je kan het hier kopen: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...s=dvd&n=507846 |
Citaat:
|
ik heb seizoen 1 met ondertiteling
en seizoen 2,3,4 ook maar zonder ondertiteling alle 4 op dvd en kwaliteit is erg goed |
aflevering 321 en 322 heb ik op mn pc staan
dus zonder ondertiteling en slechte kwaliteit en ik heb er 5 van the oc, mocht je daar ook in geïnteresseerd zijn :) |
Citaat:
zijn dat de originele dvd's of gedownloade afleveringen? |
Citaat:
|
Citaat:
*blond* :p |
Citaat:
|
Citaat:
en the oc heb ik nog nooit gekeken, lijkt me wel leuk maar om er nu nog aan te beginnen is ook zo loos :p |
Citaat:
ik ben toch de hele dag online |
Ik heb alle seizoenen compleet, maar geen DVD brander...
Als je een divX ondersteunende DVD speler hebt, kan ik ze wel op cd zetten. |
Citaat:
Het toestel kan de voglende discs niet afspelen: Alle cd'roms, behalve deze die zijn opgenomen in de volgende formaten, - muziek CD formaat - video CD formaat - MP3 formaat Nu mag jij zeggen of het wel of niet kan :p Maar als het niet kan, kan ik toch wel gewoon op mn pc afspelen? En ja, ik ben blond :cool: |
yeah te koop!!!!!!!!!! ik ga ze echt zo meteen bestellen!
yeah wave :D |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe doe ik dat? :o En hoeveel CD's zijn het dan, en wat wil je er voor hebben, en hoe ga ik dat geven? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |