![]() |
Favoriete strand drugs
wat is nu jullie favoriete strand drugs?
Ik houdt het op strand toch het liefst bij drank, zo extreem warm is de zee ook weer niet. |
Een pilsje op z'n tijd, lekker hoor.
|
bier en wiet
|
ik date rape graag meisjes op het strand.. Dus ghb for me!
|
Citaat:
|
bier en hash
en dan met de nadruk op veel bier |
Citaat:
|
Bier, wijn, wiet uit pijp. En breezahs natuurlijk.
|
Bier, wiet & hash.
|
Citaat:
|
wiet
Alleen ik kom nooi op het strand :| |
bier.. of rosééééé :o
eigenlijk wiet ook, maar het zit hier propvol met familie van me enzo en die mogen niet weten dat ik zulke rebelse dingen doe dus dus ik blow alleen als het rustig is, niet nu dus (n) |
en je woont er niet eens zo heeel ver vanaf
|
pieciepie (y)
|
ik ben nooit op t strand
|
Citaat:
Maar dan bij een recreatieplas zoals dat zo mooi heet. |
Wiet. En bier.
|
Citaat:
|
Citaat:
Parasoldrankjes :) Maar ik ga niet naar het strand, alleen als ik op vakantie ben en dan is het meestal in de ochtend en dan sleep ik alleen een fles cola mee ofzo. Ik ben geen zonligmens. |
Ik kom nooit op het strand.
Offtopic: Heeft die gozer nog steeds mijn avatar... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik zal ook eens serieus zijn :) als ik op het strand ben ist warm, en daar houk zowiezo nie van, dus dan zalt wel wiet zijn :) |
Ik ben alleen nog maar nuchter op het strand geweest in mijn leven.
Als ik er drugs zou doen... euhm, weet ik niet trouwens. Hangt er vanaf, op een heldere zomeravond aan het strand zou ik andere drugs doen dan op een bewolkte zomernacht, en alweer heel iets anders dan op een koude winternacht... blaat. |
alcohol, is vooral s'avonds leuk, want dan komt het er op neer dat je met het ochtendgloren in je bloterd de zee in rent :D
|
Citaat:
|
met zo'n Hawaii-zonsondergang lijkt iets vaag visueels als Mescaline me ook wel grappig, maar dat zou ik op zich dan weer niet zo snel gaan gebruiken.
|
ketamine, flink de weg kwijt lekker door het zand rollen....:P
|
Citaat:
|
Een lage dosis paddo's zodat je nog net 'normaal' genoeg bent om niet op te vallen ;)
|
Citaat:
Zoiets ongeveer :D |
Benzo's is het enige dat ik relaxt vind in de felle zon. Een stripje temazepam is ideaal voor op het strand.
|
hasj en/of wiet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |