![]() |
Obituary 8 oktober in de Effenaar
Obituary speelt 8 oktober in de originele bezetting in de Effenaar in Eindhoven.
HEERSCH!!!! entree: 20 hoero. Verder zal Master optreden. Dat zal een gaaf avondje knallen worden. Buiten mij nog aanwezigen? :cool: http://www.effenaar.nl/fnr_content_e...tuary_logo.jpg |
20 Euro is best prijzig, maar desalniettemin zal ik aanwezig zijn
|
Mwa te ver, helaas.
|
Citaat:
|
hou ik niet van maar 20 euro??
damn.. :/ |
Nee, het is echt te ver, ben zeker drie uur onderweg, daar heb ik helaas geen geld voor. Bovendien moet ik de week ervoor (1 oktober) mezelf als een Germaan tot in extreme mate bezatten tijdens Heidevolk, Grimm, Wapenspraak en Drinkgelag en Garmenhord in Arnhem, Goudvishal. :(
|
Obituari
Graag...Alleen eindhoven is zo fucking ver weg! |
Citaat:
|
OBITUARY WÁT??!!! PRESENT!!!
hier leg ik dus echt wel 20 euro voor neer helaas :D |
mja ik ga ook :cool:
|
I don't care what they say!
I don't care! I'll do what I want! :cool: |
en welke variant van de Metaalsoort wordt er dan door de boxen gejaagd? :)
|
Citaat:
|
klinkt goed, eens kijken of ik aan die 20 eypo kan komen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ Master :cool: Het is wel een teringeind weg. Entree + treinkaartje wordt 40 euri. De tering! Dan maar een avondje emo Anthology draaien :( |
Ga gewoon in Eindhoven wonen :s
|
|
Westerkutjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel je toch niet aan over die 20 euro, wusses
DUIDELIJK AANWEZIG!! Obituary heerscht! en dan ook nog es krek om de hoek jammer dat Cancer niet meer meekomt, maar schijnbaar is Grave de vervanger? |
Dat word weer Heerschen :cool:
|
Ze hebben gecancelled
|
present lijkt me
|
mm.. Obituary is wel vet.
|
haha 20 euro
voor 5 euro was ik gegaan |
Citaat:
Moet wel een slaapplek regelen, en bij deathmetal word dat meestal een harige man..uuuwgh :| |
dude ik moet ook 3 uur reizen, en zal het waarschijnlijk ook doen als ik een slaapplek heb
waar woon je dan terlllurrurtiletje? |
Citaat:
Maar jij pimped Tellurliet al zie ik :(:d |
hehe, zit in mijn diepste diep, ik doe het zonder het door te hebben ;) :D
|
Citaat:
|
Zo daar ga ik dus echt wel heen, tnx voor de info trouwens
|
Citaat:
|
Kon ik 5 jaar terug nog wel waarderen., Nu niet echt meer. Zeker neit voor 20 euro.
|
Citaat:
|
Hehe, ik weet wel hoe oud meneeertje terleuurelerueitje is dus wees niet bang :P
en egged dat komt omdat het onzin is? cancer heeft gecancled MAAR waarschijnlijk komt Grave ofzo daar voor in de plaats misschien! Stiekum zou ik dat veel leuker vinden! |
Citaat:
Grave heb ik wel eens gehoord Dat is ook wel den heersch |
Grave vind ik een supergoeie band, maar op Bonded by Metal kwamen ze vrij ongeinteresseerd en saai over
|
dan kunnen ze dat 8 oktober evt. mooi rechtzetten :)23
|
Yo, erishkigal heeft me gecommandeerd ook te gaan (woon 12 minuten van de effenaar af met de auto) ik `t wel eens gaan bekijken ookal is het niet mijn stijl vermoed ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
En Rob vindt het na afloop toch wel heerschen, zoals altijd :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon in Huizen, da's 25 km boven Utrecht. Ik ben dus zeker iets van 3 uur onderweg in totaal, te veel moeite + te duur + ik moet vroeg weg wil ik de laatste trein halen. |
ik woon in WesterBORK midden in drenthe, ligt dicht bij Assen, dus het iets meer dan 3 uur reizen zelfs.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |