![]() |
Scarve
Dit vind ik echt zo'n top band. De laatste cd (Irradiant) is echt top (y). Weet iemand meer van dit soort bands met ongeveer dezelfde top productie als Scarve? Ze zijn welkom hier.
|
Ik vind het niet meer dan een gewone gothenburg achtige band
Arch Enemy Black Dahlia Murder Carnal Forge Into Eternity (album: Buried in Oblivion) Scenteria |
Live kwam het niet echt goed over op me. Die cd van ze is best te pruimen ja, vind het alleen niet superspeciaal ofzo. Er zijn betere bands in dit genre, o.a. een paar die toemba noemde.
|
The Haunted
At the Gates ouwe Soilwork Darkane |
the Great Deceiver
Hatesphere |
Ik vind het niet echt een standaard Gothenburg band hoor..Scarve is veel technsicher dande gemiddelde Gothenburg bands, en minder toegangkelijk.
Maare doe mij Luminiferous maar, die is wat complexer dan Irradiant. |
Irradiant is wel leuke cd, rest doet me niks
|
Heaven Shall Burn - Antigone
|
Ik vind ze op een rustige versie lijken van Dillinger Escape plan
en een beetje op Messugah. Maar ze heerschte wel op Graspop :cool: |
Dirk Verbeuren :cool:
|
Silent Scythe - Suffer in Silence
|
Citaat:
|
Vind ik meerdere overeenkomsten hebben met het Irradiant.
Vrij technische metal met zowel cleane zang als grunt. Gaat meer de prog kant op maar ik dacht misschien kan TS het ook wel waarderen.. (edit: en nou niet alle bands gaan roepen die cleane zang hebben icm grunt) |
Alvast bedankt voor de tips, ik zal ze eens checken.
|
aanrader:
scenteria - the art of agression als je slsk't Timba |
waarom noemt niemand SYL hier? :p Scarve = meshuggah/SYL/gothenburg-muziek. :cool:
|
ja idd.. die was ik nog vergeten.
dan ook : Zimmer's hole |
Ik heb al het spul al van SYL ;).
Maar het past inderdaad wel in dit muziekgenre. |
niet echt.
|
toch wel
|
als Zimmershole op Scarve en SYL lijkt dan eet ik mn drumstel op.
|
ik dacht dat je het over SYL had..
Ik heb hem even opgezet (de CD van Zimmershole) en ik moet echt in de war geweest zijn met een andere band.. Je hoeft je drumstel niet op te eten, je hebt gelijk.. :bloos: |
SLSK is flink bezig, ik heb wel Zimmer's Hole er queue (?) staan. Voor het geval het me aanspreekt.
Heeft er iemand ook nog aanraders in de stijl van bands als Fear Factory en Dagoba? |
Probeer eerst de andere genoemde dingen, Carn heeft gelijk, Zimmershole lijkt er totaal niet op..
|
Citaat:
|
Toch moet ik zeggen dat ik er ook wat dingen in herken van syl :o maar ik vind het echt een zeer matige band, het is echt een chaotische zooi van allemaal bands door elkaar heen, niks niet orgineel ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoer.
Ik ook. Neuken? |
Citaat:
|
NevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNevermo reNevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNevermoreNever moreNevermoreNevermore
Als je de eerder genoemde bands digt, dan the mighty Nevermore zeker ook |
Nevermore (Y)
|
anders heb je Lamb of God nog, dat lijkt er ook wel op. Volgens mij zijn er wel 40 bands die als FF kloon door het leven kunnen.
|
Eh.. mijn pa had een aantal nevermore cd's ik gok een stuk of 4. Ik vond die stem echt ruk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was ie bij mij net ook maar nu doet ie het weer..
De zanger van Nevermore heeft juist een stem die goed bij de muziek past.. vind ik. |
Ook nog:
The Forsaken - Traces of the past (album) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nevermore is gay
|
Citaat:
Niet dat het niet heerscht :cool: |
Dat heb ik ook nooit beweerd..
Ik denk alleen dat iemand die de stijl van Scarve e.d. kan waarderen, ook zeker Nevermore wel kan waarderen. Omdat ik ook vind dat het heerscht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu ga ik even die downloads beluisteren
|
nevermore is niet gay nevermore is vet (y)
en scarve vind ik saai |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |