![]() |
Rammstein tourdata 2004!!!!!!!!
TOURDATA RAMMSTEIN 2004
01.11.2004 MANNHEIM - Maimarkthalle 02.11.2004 ANTWERPEN - Sportpalais 04.11.2004 ROTTERDAM - Ahoy 09.11.2004 LISSABON - Atlantico 10.11.2004 MADRID - Plaza de Toros de Vista Alegre 11.11.2004 BARCELONA - Palau Olimpic Badalona 12.11.2004 SAN SEBASTIAN - Velodroma Anoeta 16.11.2004 OSLO - Spektrum 18.11.2004 STOCKHOLM - Hovet 20.11.2004 KOPENHAGEN - Forum 22.11.2004 TALLINN - Saku Arena 24.11.2004 HELSINKI - Hartwall Arena 26.11.2004 ST. PETERSBURG - Sport Concert Complex 28.11.2004 MOSKAU - Sport Complex Olympiski 01.12.2004 KATOWICE - Spodek 03.12.2004 PRAG - T-Mobile Arena 05.12.2004 BASEL - St. Jakobshalle 06.12.2004 NÜRNBERG - Arena 08.12.2004 ROSTOCK - HanseMesse 10.12.2004 FRANKFURT - Festhalle 11.12.2004 DORTMUND - Westfalenhalle 13.12.2004 HAMBURG - Color Line Arena 15.12.2004 DRESDEN - Messehalle 1 16.12.2004 BERLIN - Velodrom Zusatzkonzert auf Grund der großen Nachfrage / Extra concert on account of high demand: 17.12.2004 BERLIN - Velodrom Tickets Deutschland-Tour / German Tour Zur Zeit exklusiv über / Exclusively at www.rammsteinshop.de/tickets Hotline: 01802-323008 (Tickets für Zusatzkonzert ab 29.07.04) Ab dem 07.08.04 über alle bekannten Vorverkaufsstellen. At all known pre-sale ticket counters from 07.08.04. Tickets Europa-Tour / European Tour Unter Tour auf www.rammstein.de findet ihr Informationen zu den Ticket-VVK-Stellen der einzelnen Länder. Under Tour on www.rammstein.com you can find information about the pre-sale ticket counters in the various countries |
Heb ze de laatste keer in Arnhem gezien. Ging eigenlijk voor Qotsa(toen nog met Dave Grohl) maar die cancelden helaas.
Showelement is natuurlijk zeer vet, alleen valt het helaas in herhaling. |
Ik heb ze nog nooit gezien. Ze waren op Pinkpop 2002, en als ik geen examens had gehad dat jaar was ik er wel naar toe gegaan. Dan was ik ook zeker Rammstein gaan kijken, want ik zou ze best eens live willen zien..
Maar ik vind ze dan weer niet zo leuk om naar een echt concert te gaan. Ik wacht wel tot ze weer eens op een festival staan ofzo. |
wow. Dit is best interessant
|
kheb niks met die band..
|
Op Werchter waren ze wel leuk, alleen kreeg ik net op dat moment een nogal misselijkheidsaanval dus Bregje en ik zijn toen een eind verder gaan staan tot het over was. Toen hadden we geen zin meer om ons door de drukke massa te persen, dus ik heb het niet zo goed kunnen zien als ik wou, maar het was wel heel gaaf. Leuk opgezette show met het vuurwerk en vuur op zich.
Wel heet vooraan heb ik gehoord :). Of ik naar een show zo zou gaan, weet ik niet, ik vind de muziek op zich wel gaaf, maar ik vind van die erg grote concerten maar nix. En het sportpaleis is niet echt mijn favoriet. |
wie heeft nou weer alles verwijderd? sjeempie
|
Jaah, kikke natuurlijk. Met duizenden mensen meeschreeuwen op Du Hast is gewoon dikke schik. Show is heel dope, maar inderdaad, na 2x heb je 't wel gezien. En jammer dat niet al het volk dat naar Rammstein komt tegen een stootje kan, fysiek gezien (tenminste, dat viel me die 2x wel op).
|
Citaat:
|
Het was Tofke_H :)
|
Citaat:
Offtopic: waarom kan ik nou nergens een plaatje van selma van scooby doo vinden (n) |
aight dikke shiz, ik ga zeker weten
live is rammstein supertof, vooral op pinkpop was magistraal:cool: |
nee ik ga niet nee
|
Citaat:
|
geen spamtopic hoor:( :nono:
|
jawel, dan komt mn liefje tofke_h weer even langs <3
|
Maar... 'ik dacht, ik dacht dat.......'
:( |
nee, niks daarvan
|
haha :d zzz
wat dat ook mag betekenen |
Nou ontopic blijven hoor :)
|
Iemand heeft nog Rammstein CD's van me geleend. Ik wil ze niet meer terug. Dat zegt genoeg denk ik ?
|
Citaat:
|
ich wil das blut blablabalala
|
123 ich bin nicht dabei
|
Hmmm... Hopelijk festivals volgend jaar. Ahoy is niet echt alles...
|
Me altijd al afgevraagd waarom Stab Back me zo aan Rammstein deed denken.
|
Gompies!
Waar is die foto? |
ew, rammstein. :s
|
grappig , maar niet interessant voor mij
|
|
Haha, master, gebaseerd op het verhaal die kanibaal in duitsland :D
Ziek eigenlijk :| |
Citaat:
|
Ik heb ze in 1998 al gezien. Was erg leuk.
Ik moet wel wennen aan het nieuwe nummer. |
Citaat:
|
Heb ze vorig jaar in Arnhem gezien en dat was voor mij wel genoeg. Het was dat ik goedkoop aan kaarten kon komen want €40 had ik er niet voor betaald.
|
die nieuwe clip is wel vet
|
Hmm ff afwachten hoe duur het is. Ik wil ze graag 'ns zien :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tering, 40 euro?
Je bent echt een aap als je zoveel betaalt voor een concertkaartje vind ik. |
Wat is het nummer trouwens triest. Die zang aan het begin is echt jammer en Rammstein was altijd ouderwets volwassen rammen. Nu vind ik het teveel lopen. Die breaks die ze eerst altijd hadden zijn er nu uit, da's wel jammer.
|
Ik ben er eenmaal eerder heengeweest, was erg goed dit jaar weer :cool:
|
hmm op de site van ahoy staat t nog niet... en op de site van ticketservice ook niet :confused:
kheb t alleen nog maar op www.rammstein.com gezien |
Citaat:
|
Ik vind Rammstein best okee. Maar 40 euro. Neeeh.
|
Citaat:
mn pa wilde erheen haha :D naja wel relaxt.. vervoer :cool: |
Wie staat er in het voorprogramma?
|
Citaat:
|
Citaat:
omg dit vind ik denk ik echt je leusket opmerking ooit :D:D:D:::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |