![]() |
Over welke bevolkingsgroep heb jij de sterkste vooroordelen?
Biecht maar eens op. Ben je een allochtonenhatende LPF'er die nog elke avond zit te mekkeren voor zijn standbeeldje van Pim? Ben je een die-hard linkse metalhead die denkt dat alle studenten kapitalistische zwijnen zijn? Heb je een hekel aan negers vanwege die opgefokte hiphoptroep? Of noem je jezelf enorm ruimdenkend en ben je bereid om vrijheid van meningsuiting af te zweren als iedereen maar zo verlicht denkt als jijzelf? ;)
Spill it :p |
over mensen met een scooter
en dat terwijl ik er zelf een heb :o |
Ik denk dat Amerikanen stereotype dombo's zijn :o
|
gothics en alto's
|
Misschien wel leuk om te vertellen wat die vooroordelen dan inhouden. ;)
|
Ik discrimineer niet. Ik heb een hekel aan vrijwel iedereen.
|
Ik ben bang voor negers.
|
Citaat:
ik heb nogal vooroordelen over mensen met scooters, ik vind het vrijwel altijd van die asociale mensen, die hem veel t hoog hebben opgevoerd en er dan ook nog is zonder helm op rijden. verder zullen ze wel bomberjacks dragen en oorbelletjes hebben enzo... oh ik ben zo erg. ik rijd namelijk er zelf ook op |
Ik ben gewoon een vervelende linkso die een hekel aan bijna alles en iedereen heeft :o
|
Agressieve groepen Turken en Marrokanen die zeggen: Wat kijk jij, moet je schoppen hebbe!?
|
White trash, maar die vooroordelen kloppen. (y) Ze drinken, ze blowen, ze hebben een scooter, komen met moeite mee op het vmbo en luisteren trance en hardstyle. En ze wonen bij mij in de buurt. :'(
|
Zwervers, dat ze het geld niet gebruiken waar ze voor zeggen dat ze het gebruiken.
Vooroordelen zijn niet altijd slecht. :) |
zogenaamde lonsdale figuren.
-Ik heb nog nooit een lonsdale figuur gezien dat niet dom is. -Hun uiterlijk verzorgen zo agressief mogelijk heb ik het idee. -hebben vaak cu2. -Ook veel nazi's lopen in lonsdale( of zijn het nou allemaal nazi's). -Zijn meestal van die hangjongeren die de hele dag met een irritante scooter scheuren. -Vrouwelijke lonsdalers zijn meestal breezersletje. |
bejaarden, willen altijd voorkruipen, houden expres het verkeer op en kunnen alleen maar over die goede ouwe tijd praten
|
Rijnsburgers, dat zijn allemaal bollenpellers.
|
kampers
|
Citaat:
|
Ik heb vooroordelen (maakt niet uit wat, ik verzin sowieso wel iets) over de volgende bevolkingsgroepen:
negers joden christenen moslims turken marrokanen amerikanen limburgers friezen boeren homofielen canadezen afrikaantjes amsterdammers duitsers belgen fransen (en de rest van de europeanen) aziaten latijns amerikanen cybergoths alto's skihut-types surinamers negers antillianen fleet admiral palestijnen kakkers rotterdammers Mmmh, het valt geloof ik nog wel mee met de haat die ik voel dus.. Ik dacht dat de lijst langer zou zijn. |
Ik heb geen hekel aan mezelf. Klaar is kees.
|
Citaat:
|
kampers
vmbo-ers negers marokkanen scooterlui lonsdalenazi's en vast nog een hele waslijst, ik ben namelijk een bekrompen bevooroordeelde viespeuk. (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gothics. :o
sorry, ik moet het walgelijk vinden :o |
Mannen. Ik haat alle mannen. Maar ik discrimineer dan weer niet, dus uit welke bevolkingsgroep ze komen maakt niet uit :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen vooroordelen, dat maakt me sterk :o
|
Gothic's
Turken Marokanen Italianen(en dat terwijl ik zelf deel italiaans ben) Duitsers(en dat terwijl ik zelf deel duits ben) Zwervers met krullend haar. |
Citaat:
|
witte beren
|
Citaat:
|
Citaat:
voor mij is gewoon elk bevolkingsgroep hetzelfde.... verschil in ras, kleur, muziek, religie, leeftijd, lengte, stijlen....? who cares..?? |
ik sta open voor alle soorten ellendelingen, zolang ze uit mijn buurt blijvewn met hun ellende
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kakkers :bloos:
|
Ik ben enorm open minded wat dat betreft, hoewel het misschien niet altijd zo blijkt :) Alleen krijg ik van Amerikanen enorme jeuk, altijd dat overdreven gedoe (wel hersenen in een boomstronk laten zien omdat daar net iemand zichzelf te pletter gereden heeft, maar vooral een tepel censureren tijdens een bevallingsprogramma.... :rolleyes: ) en dat gemekker en gezeik. Bah :s Maar misschien zijn dat gewoon niet mijn soort mensen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kleine kinderen. ze luisteren nooit, moeten overal aanzitten en ze moeten altijd irritante geluiden maken als ik ff relax wil zitte oid
|
lieve mensen.. je vooroordelen vertellen is iets anders dan vertellen aan welke bevolkingsgroepen je een hekel hebt
je kan ook zeggen: alle groningers zijn supertof. dat is ook een vooroordeel. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
over mensen van het vmbo...
ik vind ze over het algemeen gewoon dom, (uitzonderingen daar gelaten), school boeit hen niets, ze zijn asociaal. de meisje denken bijvoorbeeld alleen aan jongens en make-up, jongens alleen aan meiden en scooters. Daarnaast rijden ze alleen maar op scooters. ze vinden zichzelf heel wat maar ik vind ze maar niets. |
Citaat:
ik krijg che allstars _O_ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |