![]() |
aan Maria
Mijn eerste werk hier. Wat vinden jullie ervan?
Hallo, mijn naam is Jezus, nee Jesse, of Jan Ja sorry, ik weet het niet, maak er maar wat van Ik ben vierentwintig, tweeentachtig, nee negentien Ach ik ben niet zeker, je moet het zelf maar zien Trouwens ik vind je lief, intelligent of nog beter, mooi Jemig, kies zelf maar het beste, ik doe maar een gooi Maar nee, ik ben te jong, niet geschikt voor relaties enzo, Zeur niet, ZOEN ME, en twijfel niet zo |
ik vind hem wel vermakelijk
|
Citaat:
|
"Wel vermakend"? geen advies over ritme, structuur of woorden die anders gebruikt moesten worden?
Als er niet geroepen word dat een gedicht je grijpt meesleurt of mee laat voelen met iemands emoties, kan het gedicht dan toch goed zijn? |
Behalve de eerste zin vind ik het leuk. :) Goed ritme en een originele verwerking van de inhoud.
|
dankjewel, de eerste zin valt terug op een gebeurtenis die ik live met dat bepaalde meisje heb meegemaakt, netzoals de rest van de tekst.
|
Oké, dat verklaart iets. Ik vind dan de titel ook wel leuk trouwens. :) En op zich de eerste zin ook wel, alleen dat 'Jezus' dus iets minder. Maar als je dat hebt meegemaakt, mag het wel. ;)
|
Citaat:
Hallo, mijn naam is Jezus, nee Jesse, of Jan Ja sorry, ik weet 't niet, maak er maar wat van Op die manier zegmaar.....maar goed, mss doet deze style het juist wel ;-) Thumbs up for you. Grtjs. |
Citaat:
Ik heet jesse, en die meid marieke, wij stelden ons echter aan elkaar voor als jezus en maria |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |