![]() |
Toren, waarom komen die zoveel voor op mijn kamer
Ik wil ze niet :(
Ik maak ze dood en de volgende dag is er weer 1 of 2 :s |
Torren, bedoel je?
Is je kamer goed schoon ed? Of misschien zit er ergens iets van een 'nest' oid? |
ik denk dat het aan de schoonheid van je kamer ligt, als je kamer echt goed schoon is, dus geen stofhoeken, is de kans op ongedierte erg klein.
mocht het een nest zijn dan kan je bij bijv. het kruidvat heel goedkoop insecten verdelger kopen, ik denk dat je ze dan zo bestreid. Natuurijk wel eerst het nest zoeken. suc6 iig |
:eek:
Mij beschuldigen van een onnette kamer :eek: Ik zal de schoonmaakster dan maar op der kop geven (n) |
Citaat:
|
mmmm, iig proberen zoveel mogelijk kieren te dichten. We hadden er eerst ook veel, maar na de spleten provisorisch met toiletpapier af te dichten, kwamen ze niet meer terug :p
|
Citaat:
|
ik zuig ze altijd op met de stofzuiger
die leg ik in de gang, dan komen ze er wel weer uit misschien, maar niet in mn kamer (y) |
Citaat:
Overal zaten torren, als je een broek aan wilde moest je hem eerst uitschudden en in onze kamers zag je altijd wel eentje lopen. Toen bleek dat er ergens een nest zat maar het is vanzelf over gegaan dus ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. |
Vochtigheid? :confused: Of is het lekker warm in je kamer? Woon je in een beboste omgeving :)
|
Nee, maar ik heb nu al 2 dagen geeneen ondekt :eek:
Maar vorig jaar had ik last van wespen afentoe :confused: |
Citaat:
Maar wel een beetje laf hoor (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |