![]() |
Stuurbaard Bakkebaard.
omdat ik vind dat deze band wel een topic verdient.
heb ze eigenlijk net leren kennen, ze speelden een vette show op dour een twee weken geleden. geweldige muziek, heel origineel ook. twee van de drie leden waren vroeger straatmuzikant, verder zijn er invloeden van o.a. tom waits, zita swoon, en captain beefheart. www.stuurbaardbakkebaard.nl een band van eigen bodem waar we trots op moeten zijn. (y) |
dont know them..
|
Citaat:
|
ou est le bon bon
:D |
Citaat:
|
dat zijn de raggende manne, vriend.
:rolleyes: |
haha omg die quote.
maar stuurbaard, goede band. Ken ze inmiddels al tijdje, gaaf sfeertje, zeker live. & arty verantwoord (y) zz ik was em vandaag vergeten, maar zal binnenkort even rippen max |
Ik ken het wel van naam, heb me altijd afgevraagd wat voor muziek het was, maar nooit wat gedownload. Toch maar eens doen :)
|
Erg tof om live te zien (y)
Bamiballen, frikandellen, broodje warm vlees!! \m\ :mad: /m/ |
(8) stuur-baard bakke-baard, smorgens vroeg om half 12 (8)
:cool: toch? |
Klinkt leuk :(
|
ik vind er geen klap aan
|
Ja heel leuk live :) (y)
|
Citaat:
Ze zijn gewoon gaaf, maar vooral dat orgeltje is orgasmisch! |
nietes
toch? ik d8 iig dat ik het stom vond :bloos: |
op 3voor12 zijn btw wel wat dingen van ze te beluisteren, voor degenen bij wie soulseek/kazaa niet meewerkt.
|
wat ik gehoord heb is goed (y)
|
op dour waren ze idd best goed. was toch een van de eerste optredens? ja, memorabel alleen al om dat feit (y)
|
volgens mij zijn ze toch al een tijdje bezig, ik heb er geloof ik ooit van wat gehoord op 3voor 12 ofzo
|
Citaat:
maar ze spelen al veel langer. |
een van de openers op dour bedoelen ze... Ze zijn idd al een tijdje bezig, en ze spelen best vaak ja.. Ik vond ze ook erg goed op Dour.
En Max, heb je die cd al besteld ? |
Citaat:
|
heel tof. zo'n 2 jaar geleden gezien op Bev. Pop. Ik had ook nog een cd maar die ben ik kwijt :(
|
Zag album van ze liggen voor 18 euro, het ligt er alleen nog steeds (:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |