![]() |
TK motor Honda VTR 1000f
VTR 1000F Firestorm Honda
http://images.google.be/imgres?imgur...UTF-8%26sa%3DN dit is hem dus,zoals ze zeggen'kuikentjesgeel',hy is felgeel. papa heeft er wel 1 uitlaat afgehaald omdat-ie meer een geluid zoals van een Ducati wou hebbe :)erg tofferig is van 2001,hy wil een andere is het kleine broertje van de SP1 en SP2,waar Colin Edwards'texas tornado' als 1ste mee werd op GP. rydt heeeeeel leuk(vind ik toch) http://www.honda-semmler.de/Bilder/CBR94.jpg -->deze afb is van een cbr900,mar ik wil iets tonen: dit stuk dat er onderaan aangezet is,heeft mn papa gedaan by de gele motor die te koop is,zodat als hy rydt en warm wordt de uitlsag niet te zien is.met originele verf bespoten en originele'Firestorm'plakker. (tja die uitslag is er nou eenmaal by dit soort),maar by deze dus niet meer :) *owja,kost 5000 euro*goedkoop eh :) |
Laat maar eens originele foto's van je pappie's motor zien :p Dan pas zou ik misschien eens gaan informeren of de prijs redelijk is en wat mensen (met meer verstand van motoren :p) erover zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: helaas, ik krijg teveel gezeik met mijn moeder op dit moment als ik um hier moet stallen. :( Succes met de verkoop, tis een mooie motor (y) en hier en daar heb ik er wat goeds over gelezen. |
Citaat:
ik zou niet weten wat er aan zou verschillen... |
Er kunnen 1001 dingen anders zijn, tevens kan er schade zijn.
Maareh zie post erboven, helaas.. :) |
als honda me zou bevallen zou ik het overwegen, maar ik vind honda niet zo geweldig...
maar als je em wil verkopen, vertel er eens meer over.. KMstand, of er lange of voornamelijk korte ritten mee gemaakt zijn e.d. maar een gespoten motor maakt vaakt niet zo een goede indruk :s |
vet ding
maar ik heb nog lang geen motorrijbewijs dusja... :( |
Citaat:
dus moet je wat weten vraag maar raak:cool: |
oke gelijk al 1 ding, je woont in belgie zie ik
is de motor(het frame althans) EU gekeurd?? |
Citaat:
|
Gaat je dat niet sowieso invoerdinges kosten?
|
Citaat:
ik denk het niet |
Citaat:
|
zeker moet je invoerrechten betalen. Kijk voor motors eens op marktplaats , enorm aanbod...
verder ben ik nog te jong :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |