![]() |
Computer je meer of minder in de vakantie?
Jeej vakantie! Maar zit jij nu vaker of minder achter dat met grijs en okergeel gevulde beeldscherm? Bij mij is er geen verschil in de tijd dat ik gekluisterd zit achter de PC.
|
Er is geen verschil. Ik werk nu in de vakantie ook 5 dagen per week, en als ik naar school ga dan is dat ook 5 dagen per week en het zijn ongeveer dezelfde tijden.
|
24/7. Zeker aangezien mijn vriendin op vakantie is.
|
Wat meer dan in schoolweken. Als je tenminste het aantal uur dat-ie aanstaat (dan laat ik hem lopen voor KaZaA / downloaden van mp3's) zonder dat ik er achter zit niet mee telt :p
|
Aan de ene kant heb ik wel meer vrije tijd, maar daardoor ga ik ook sneller plannen maken om een dagje uit te gaan, leuke dingen te doen, enz, waardoor ik weer minder op het forum ben...
Dagen dat de pure verveling opkomt zijn er natuurlijk ook; is nogal wisselend dus. :) |
Meer. Want als ik op kamers zit, heb ik 's avonds geen beschikking over internet. Alleen overdag op de uni. Nu ben ik thuis, en kan ik de hele dag internetten :) Nja, ik moet ook wel werken enzo, en ik doe wel andere dingen, maar toch is het in de vakantie wel meer.
|
nu meer. maar toen ik OP vakantie was minder. dus gemiddeld hetzelfde
|
Toch wel ff wat meer :s
|
Geen verschil :)
|
Het verschil tussen "Wel wat meer." en "Ik zit nu bijna 24/7 achter mijn geliefde computer." is volgens mij nogal groot, maar goed, ik heb maar gekozen voor "Wel wat meer.".
|
'Wel wat meer'. Ik kan nu als ik 's morgens opsta eerst lekker m'n computer aanzetten, muziek aangooien en relaxed ontbijtje maken. En ja... dan kom je toch weer snel in de verleiding om even het forum te checken. Ik zit er echt geen hele dagen aan, da's zonde van m'n tijd en daarvoor onderneem ik teveel.
|
Veel meer, anders verveel ik me dood.
|
Ik zit zowiezo 24/7 achter mijn pc :o
|
Citaat:
|
D'r is geen verschil.
|
Wel wat meer.
|
Meer... nóg meer, er zijn nu dagen dat ik helemaal niks te doen heb. :o
|
Veel meer
Ik heb nooit zin om in mn eentje naar buiten te gaan, zonder reden :p |
wel wat meer, maar er is geen enorm verschil
|
Meer.
Maar toen ik op vakantie was helemaal niet. |
Wel wat meer.
|
Ik twijfel. In het begin van de vakantie meer, maar nu heb ik films ontdekt en zit ik hier nog best weinig
|
Er is geen verschil.
|
Ik werk heel veel, en moet veel regelen etc dus toch minder
|
Evenveel, gewoon de hele dag, net als altijd.
|
doordat ik nu nog aan mijn scriptie moet achter de pc, zit ik er net zo vaak achter als normaal. als die scriptie af is dan zal het echter wel stukken minder worden. nu ga ik echter automatisch ook weer andere dingen doen achter de pc (forummen, bijvoorbeeld :))
|
iets meer dan anders
|
veeeeeeel meer. anders bijna nooit, nu de hele tijd. :).
|
deze vakantie meer, omdat het weer niet meewerkte
maar nu de zon weer schijnt niet zo veel |
vakantie :confused:
|
Zowat 24 uur per dag maar eigenlijk alleen als ik alleen thuis ben, dus nu niet meer zoveel.
|
Citaat:
|
Veel minder.
|
Wel wat meer.
|
Meer, maar niet heeeel veel meer.
|
Veel minder.
|
Soms meer, soms minder. Nu werk ik, dan computer ik minder. :)
Als ik vrij ben dan computer ik meer of als ik 's middags vrij ben oid. :) |
Citaat:
|
niet echt meer als normaal, alleen vandaag toevallig.
|
Wel iets meer ja.:)
|
Weinig verschil denk ik... Voor de vakantie werkte ik evenveel als in de vakantie :)
|
Minder regelmatig.....buiten de vakantie is er meer een vast patroon en ga j zodra j uit school of werk komt ff erachter maar in de vakantie ben j vaker hele dagen weg of juist weer hele dagen thuis dus wisselt het mekaar af
|
wel wat meer, dat komt natuurlijk omdat ik meer vrije tijd heb nu.. :)
|
meer
|
Ik heb gestemd voor: 'Wel wat meer.' :)
|
Vakantie = meer vrije tijd = meer vervelen = meer computer
|
Ik zit meer achter de computer. Ik zit op kamers en daar heb ik geen computer en zit ik alleen op de universiteit achter een computer en in de weekenden. Het grootste deel van de zomer ben ik bij mijn moeder en die heeft wel een computer. Als logisch gevolg daarvan computer ik nu meer.
|
Citaat:
|
Veel meer, meer tijd over.
|
Ongeveer hetzelfde, nu ik niet naar school ga werk veel meer ik en spreek ik vaak af met vrienden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |