![]() |
Genante muzieksmaak.
We zijn allemaal wel eens fan geweest van een foute band of popgroep. Zo was poorleno harstikke fan van Crazytown en had ze zelfs de Cd! ( :eek: ) Ikzelf was fan van Take That toen ik heel klein was. Biecht op, hebben jullie wel eens van een foute band of popgroep gehouden en dit tot nu toe altijd verborgen gehouden voor vrienden en familie?
|
niet verborgen gehouden, kwam er heel openlijk voor uit dat ik vroeger (basisschool) echt fán was van Elvis Presley, de enige echte King :D :o
|
Citaat:
Ik moet er nog even over nadenken, ik schaam me denk ik niet zo snel. |
Ik schaam me nergens voor, vroeger wel, toen was ik cool :D.
Nu interesseert het me niet meer. Ik ben er zelfs trots op dat ik zo'n brede muzieksmaak heb en veel kan luisteren en horen en goed vinden. Maar dus, de Backstreet Boys staan hier broederlijk naast de Heideroosjes en Craddle Of Filth. net als Rotterdam Terror Corps, maar ook experimentele genialiteit als Palinckx. ^^ |
Uhm. Ik ben fan van westlife en dat liedje van o-zone. En Sjoerd ook. En hij is fan van bretney.
|
Citaat:
Ik luisterde Hanson toen ik 14 was (y) |
Citaat:
|
Ik heb nogsteeds de cd van Crazy Town.
:cool: |
The Gift Of Game.. daar staat een half goed nummer op ofzo...
ik heb No Limits van 2 Unlimited :cool: |
Tjah, ik ben opgegroeit met metal/rock. De meeste kut cd die ik bezit/goed heb gevonden is dan ook Offspring - Americana.
|
Ik vind Christina Aguilera leuk :cool: en ik heb heel veel foute cd's. :D
|
Citaat:
|
ik heb een tool cd :bloos:
|
Citaat:
Ik heb n acda & de munnick cd |
Citaat:
|
Citaat:
|
bsb en volumia
|
Citaat:
|
moet jij nodig zegge
|
Wat?
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
o god jut en jul
|
Citaat:
idd er zitten hier echt mensen zonder leven (y) |
eXo Lid sinds: 14-12-2000 (y)
|
ps this thread is gay http://images.scholieren.com/avatar....ine=1091142767
|
Citaat:
nee. Ik hap niet vandaag, sorry. Try again. http://images.scholieren.com/avatar....ine=1091142767 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat soort spul blijft geweldig. Zelf heb ik een paar Lee Towers LP's, maar dat zijn vluchtelingen. Als ik ze geen onderdak verleend had waren ze in de vuilnisbak beland. |
Christenezielen die 2 Unlimited comeback (eigenlijk: een totaal andere 'band' met gewoon dezelfde naam) is echt mensontberend verschrikkelijk :(
|
Citaat:
oh en die 2 unlimited cd had ik ook, en ik was ook fan van take that en ik heb nog gehuild ook toen ze uit elkaar gingen, ik was een nerd. oh en ik vond the culture club echt heel erg leuk, maar dat vind ik nog steeds en niet genant. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ray Slijngaard for President.
(anita doth for first lady :D) |
Citaat:
|
Citaat:
toen ik 12 was (geloof ik) luisterde ik veel Meredith brooks :bloos: |
Ik luisterde vroeger naar Turn Up The Bass en Turn Up The Bass Rap (jaja op tape nog wel) :o
|
Ik heb ooit een cd van Limp Bizkit gehad. Inmiddels ritueel opgeblazen met oud en nieuw, maar toch. Als ik ergens echt een hekel aan heb dan is het Limp Bizkit. Maar toen ik 13 was vond ik het nog best redelijk (ook niet veel meer)
Oja ik had ook een cd van Blink 182, die is er inmiddels ook aan, maar die was toch gebrand, en die heb ik eigenlijk nooit leuk gevonden. (was een verjaardagscadeau, heb ik 2x geluisterd ofzo) |
Ik heb 2 cd's en een t-shirt van Limp Bizkit :|.
Maar toen was ik nog niet aangeraakt noor de grim & frostbitten necromoongoat of the north. |
chocolate starfish origineel gekocht :|, omdat ik er hoge verwachtingen van had.
En dan heb ik nog wat nu-metalmeuk geluisterd. |
Citaat:
|
Citaat:
Die andere kreeg ik voor mn verjaardag. Alleen toen vond ik t al wigger shit |
Citaat:
Ik had tijdens de gabberepidemie van - naar ik meen - 1997 binnen korte tijd op z'n minst 30 van dat soort CD's aangeschaft. Edit; het meest genante, Limp Bizkit vind ik nog steeds lekkere muziek. :cool:. Henk Mul ! |
Ik heb een cd van de Vengaboys. En een single van de Spice Girls. Maar die heb ik gekregen (maar ik vond 'm stiekem wel heel leuk).
|
Tjah, genant was toch wel mijn slipknot tijd, als ik eraan terugdenk. Kutpuber die ik was ;)
Ohja... En ben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://image.allmusic.com/00/amg/cov...29160kkuu7.jpg
Wel nep hoor... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |