![]() |
[tk] dvd speler
Te koop:
DVD speler Hiteker HE 1900 Speelt werkelijk alles perfect af (ook amerikaans formaat) http://www.hiteker.nl/model_pics/he-1900new_1.jpg - DVD / SVCD / VCD / CDA / MP3 - DVD +R(W) / DVD -R(W) / CD-R(W) - Jpeg & Kodak Picture CD - Progressive Scan on PAL & NTSC - Slim Line Design - Sophisticated OSD Menu in Dutch, German, English - Coaxial Digital output for Dolby digital and DTS surround sound - Plays different formats from one disk. So you can put MP3 & - Jpeg files on the same disk - Put all your files in a play list - Software up-gradable Geinteresseerd? Bieden maar! |
uh aight...
speelt ie divx af? |
Nee. Anders had ze dat wel gezegd.
|
die dingen gaan onwijs snel stuk
|
waarom wil je m kwijt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee tuurlijk zit er geen divx op, anders had ik t wel gezegd, lijkt me erg belangrijk. En ik wil m kwijt omdat ik gister een home cinema gekregen heb Hij werkt dus prima en ik weet dat het geen duur merk is. Maar ik wil m gewoon kwijt (wat moet een student met 2 dvd spelers) |
Citaat:
|
nadeel aan dure dvdspelers is, dat ze sneller overslaan/haperen/ermee stoppen als er wat krasjes of vette vingers op de dvd zitten..
tenminste, dat is mijn ervaring.. wat wil je ervoor hebben (minimaal)? |
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.....
|
2euro vind ik al aan de hoge kant, maar omdat ik de gekste niet ben biedt ik 3euro voor dit krengetje. (y)
|
haha....
|
Ik ben best bereid er meer dan 10 euro voor te geven... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je woont in Eindoiven, dus zou ik 'm op kunnen komen halen.
Ik bied 15,- (en dat is ook direct het uiterste bod). |
Ik bied 20 :o
En ik probeer niet vervelend te zijn. |
Ik 20,01
En ik ben altijd vervelend :cool: |
25, haha
|
Citaat:
|
Citaat:
moet niet gekker worden. :s |
Citaat:
hebbe hebbe hebbe |
er zit een addertje onder het gras, je hebt deze hiteker nieuw voor 29 euro inclusief verzending als je em in duitsland laat bezorgen. ik weet niet hoe het zit met levering in nederland, als ze daar al aan gaan beginnen. misschien heb je ook familie of kenissen daar..
|
Citaat:
ik zag trouwens ook een aanbieding bij de edah.. als je voor 30 euro oid boodschappen deed, kon je een dvd-speler erbij kopen voor 25 euro. maar ik kom nevernooit aan 30 euro :( |
Citaat:
waardeloze crap. |
voor 40 heb je een nieuwe, gewoon bij de winkel...
|
Onder de 100 euro zijn echt waardeloze kutdingen. Volgens mij wordt de beeldkwaliteit pas echt lekker bij 108 Mhz, dus dat heb je echt niet voor 40 euro :)
|
Citaat:
|
Hij is verkocht :)
Het is btw idd zo dat duurdere dvdspelers vaak geen kopies afspelen of er mee kappen. Zo speelt de dure dvd speler van mijn vriend geen amerikaans formaat af. Als je een goedkopere hebt (aldi, AH, kruidvat enz) zal ie hoogstwaarschijnlijk alles zonder problemen afspelen. |
Vrijwel iedere DVD-speler is (gratis) regiovrij te maken, zeg dat maar tegen je vriend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja die heb ik ook!!!b en die afstands bediening van dat dieng is
&(*%^&$#^&@^*()*)^%&$^@#^%&*$^%@$%@ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |