![]() |
[TK]Sony Ericsson T630
Sony Ericsson T630
Ik doe hem weg omdat ik geld nodig heb voor mijn vakantie. Hij moet weg vóór 16 augustus. De telefoon verkeerd in nieuwstaat. Camera heeft een ingebouwde camera met maximale resolutie van 640x480, voor meer informatie www.sonyericsson.com/nl of www.gsmweb.nl Bieden vanaf 150 euri MVG Koen |
kickje
|
compleet met? doos lader boekjes?welke kleurenversie?software versie?datakabel? alvast bedankt voor het ebantwoorden van deze vraagjes.. ik denk er over na om em misschien te nemen.
|
150? hmm, erg jammer
|
simlock-vrij?
|
mocht je em nog kwijt willen, dan zou t handig zijn als je wat laat horen via mail pm of hier gewoon anders heb ik (en de anderen) allang 10 andere telefoons.
|
Hey
Sorry maar met dit mooie weer ga ik niet 24/7 achter de pc zitten. De telefoon is (als het goed is) simlockvrij. Ik zal het eens testen, er zit nu T-Mobile in, staat onderaan ook het t mobile logo, dat is er wel af te krassen. Ik ben op vakantie helaas mijn boekje en doosje kwijt geraakt. Heb natuurlijk wel de oplader erbij. Er is via email 160 euro geboden. En welke software versie of kleuren versie er op staat weet ik niet. (hoe kan ik daar achter komen?) Het is trouwens de zwart grijze versie. Groetjess |
Citaat:
|
Als die zwart is met een logo op de cover is die NIET simlockvrij. Is het een originele sony ericsson lader en heb je de bon nog, of is het gewoon een gejat toestel?
|
Ik heb geen bon en nee het is geen gejat toestel... heb hem 3 maanden geleden van mn broer overgenomen.
En ook een toestel met dat logo kan simlockvrij zijn. Ik zal het zometeen eens proberen met een orange kaart |
En originele lader ja
|
zonde van het logo, zonde dat ie niet simlockvrij is:(.
|
Telefoon is gesimlockt op T-Mobile :o is voor iets van 5 euro al te unlocken...
|
Anyone?
|
Is al verkocht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |