![]() |
Digitale Camera's
Ik ben van plan een digitale camera te kopen maar twijfel:confused: tussen de Nikon Coolpix 885 ( zie site: www.nikon.be) of de canon powershot S30(ze site: www.canon.be). Wie een van deze toestellen heeft, ervaring heeft met digitale camera's of foto's heeft van een van deze camera's bezit mail me, geef je site adres waar er foto's opstaan op plaats gewoon je reactie.
Dank bij voorbaat, Wim Ik hoop dak nu er uitgeraak welke cam ik moet kopen. :D |
Even ter informatie: ik werk in een fotowinkel.
Ik vind persoonlijk de Nikon het beste. De kwaliteit van die lens is gewoon erg goed. Voorderest kunnen ze min of meer hetzelfde, volgens mij hebben ze beide 3x optische zoom (dat is altijd belangrijk om naar te kijken). De Canon heeft alleen een iets groter tft-schermpje. Om de software die erbij zit hoef je geen van beiden te nemen :). Maar goed, ik begrijp dat de keus moeilijk is, maar ik ben een enorme Nikon-fan, dus ik zou de Nikon kiezen. Vooral omdat die lens ontzettend goed is. |
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=91392
Dacht je nou werkelijk dat het er daar beter van werd? Dacht het niet, als we zo gaan beginnen zoek je 't maar mooi zelf uit. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |