![]() |
geverfd-haar-advies nodig!
Ik heb iets van 5 maanden geleden mn haar van blond naar mahonie middelbruin geverfd. Regelmatig overheen geverfd met dezelfde kleur vanwege uitgroei. En nu was ik de kleur zat. Ik wilde terug naar blond, dus vroeg aan een kapper of ontkleuren kon. Nou, dat wilden/durfden ze niet te doen, dus nu hebben ze highlights in mn haar gedaan. Het maakt niet echt veel verschil, het is wel ietsjes lichter geworden.
Ik denk alleen dat ik onwijs voor schut ga lopen met steeds meer blonde uitgroei. Hebben jullie nog tips, adviezen, ervaringen, whatever? :) |
kleurspoeling, dat doe ik iig meestal. Dat kost niet zo veel, en je kleurt het als je vindt dat het weer nodg is.. Je wast het er na zoveel keer toch wel weer uit
|
Citaat:
|
Citaat:
kleurspoeling is niet zo killing voor je haar als verf |
De uitgroei met kleurspoeling bij werken tot het er helemaal uit is.
('k weet niet of de rest dat ook bedoelde?) |
waarom enkel highlights?
Ik ben ook blond en heb mn haar een keer donkerbruin geverfd. Ik was de kleur beu en heb een kleur gezocht die mijn eigen haarkleur het dichtst benaderde. Toen ik daarvan uitgroei had viel het niet op. |
Vroeger had je van die schuimkleurspoelingen die er na een paar keer wassen er weer uit waren. Ik weet niet of het nog steeds bestaat maar misschien kan je zoiets doen tot de kleur in je haar is uitgegroeit. Je moet in ieder geval geen spul nemen wat je moet mengen of zo want dan ben je weer aan het verven.
|
tjah dan heb ik ook nog ffe een doe-het-zelf vraagje: , ik heb mijn haar al 2 x in donkerpaars geverft, waarnaar het steeds bruiner werd. En nu is het nog steeds een (kots) bruin. ik vraag me af, hoe kan je je haar zegmaar weer "blond/wit" krijgen? en gaat je haar er erg dood van als je het met bleekmiddel doet? kheb lang haar en wil dat graag behouden.
|
Citaat:
|
ge koopt een pakje blonde haarverf en gooit het erin :o :rolleyes:
|
Citaat:
Koop bij de drogisterij een pakje ontkleuring en een pakje haarverf dat op jouw eigen haarkleur lijkt. Eerst ontkleuren en vervolgens verven. |
ik heb het er gewoon afgeknipt en ik vind kort haar nog eens veel leuker ook!! :D :D :p
|
Niet zelf doen, behalve als je met oranje haar wil lopen.
|
Citaat:
Over dat gebleekte kan je dus een paar dagen later je eigen kleurtje heensmeren |
Mwah, ik laat 't gewoon zo uitgroeien. :)
|
Als de kapper het niet durft te ontkleuren, dan is dat waarschijnlijk omdat ze denken dat je haar dan gigantisch gaat afbreken enzo. Niet zelf gaan doen dus, lijkt me niet zo slim.
Ik zou dan mn haar in een lichtere tint verven, zodat de uitgroei niet zo opvalt. |
Misschien kun je het elke keer een tintje lichter verven, dus nu niet met mahonie je uitgroei bijwerken, maar met middenbruin ofzo, en dan lichtbruin, donkerblond en dan kom je vanzelf bij gewoon blond uit.
Maar misschien werkt dat ook helemaal niet. |
Hoe kan dat eigenlijk,als je blond haar donkerder maakt wordt het toch groen, dat was bij mij iig wel zo, daarom heb ik nou een vette middenblonde uitgroei in mijn blonde lokjes. En als ik het laat ontkleuren wordt het helemaal licht blond dus kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Heeft iemand misschien ook tips voor mij?? :o |
Dat wil ik ook.
Ze hebben mij geadviseerd steeds een tintje lichter te kleuren. Je bent dan wel lang bezig, maar de uitgroei wordt steeds minder opvallend. |
blijf zoveel mogelijk binnen
als je buiten komt zorg dat het na 10'en is, dan is er minder licht. zet een donkere zonnebril en een onopvallende jas aan. want anders loop je echt voor SCHUT HOOR !! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |