![]() |
lay-out
mss is het wel 60 x langsgekomen, maar ik ben vast niet de enige die vind dat het forum een beetje saai begint te worden. kan dat echt niet veranderd worden? wat mij betreft heel vaak. gewoon een wat ander kleurtje ofzo? waarom doen we dat nooit? een tijdje terug is alleen het plaatje aan het begin van de indexpagina veranderd, maar dat vond ik een iets te kleine verandering eigenlijk ;)
greetz! |
Hm.. ik vind het nie tzo leuk idee
ik ben gehecht aan de kleurtjes van dit forum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschillende styles zou IMHO wel een pre zijn, vind deze kleur echt gruwelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat verandering zou misschien wel eens leuk zijn... zolang als ik hier kom ziet dit forum er al hetzelfde uit.
Verschillende styles lijkt me inderdaad een goed idee, dan kan iedereen gebruiken wat hij of zij mooi vindt. |
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een geheel vernieuwd Scholieren.com. Het forum zal ook een nieuw jasje krijgen. Hoe het er precies uit zal komen te zien zien jullie binnenkort.
|
:eek:
|
al die gehechte mensen hier :eek:
zelf bepalen is idd een heel goed idee (y) dan hoeft 't natuurlijk niet gelijk met ontelbaar veel mogelijkheden, maar een paar is toch niet slecht ;) --> *fluit* als er maar groen bij zit :cool: hoe verslaafd :p |
Citaat:
al vind ik het nu ook wel goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze, en nieuwe erbij. Dan is iedereen blij (y)
|
Citaat:
;) |
Ik zou iets in de style van het nieuwe fotoboek niet lelijk vinden.
|
He, als alleen de kleur maar veranderd. :eek: Niet de instellingen alstublieft. :(
Maare, iets met rood zou wel mooi zijn. :o |
Citaat:
|
Het forum is perfect zo (y)
|
ik vind dat je dan voor een skin mag kiezen, zodat de mensen die de oude kleuren willen blijven houden, dat ook gewoon kunnen.
Ik zie het vaak op forums, gewoon je eigen skin kiezen die available is :) |
het is prima zo :)
|
Citaat:
:( (n) |
waarom zijn er zo veel tegen veranderingen? :)
dan moet het toch maar gewoon zo zijn dat je zelf voor iets nieuws kunt kiezen en ook het oude kunt houden. dan is iedereen tevreden :) |
Als het automatisme maar niet verstoord wordt door de veranderingen ;)
|
Citaat:
jammer van die mededeling van Jon :( hou anders een poll :cool: |
Citaat:
|
Het lijkt me wel wat als je uit een aantal verschillende lay-outs kan kiezen. Niet veel ofzo, maar gewoon een paar. Waaronder deze. De mensen die verandering willen kunnen dan een andere lay-out instellen, de mensen die geen verandering willen gebruiken lekker deze lay-out. Iedereen blij :)
|
Citaat:
Ben benieuwd :) (Zo af en toe veranderen is niet erg, juist leuk. Het forum nu vind ik fijn, ik ben er aan gewend. Nieuwe lay-out zou ook wel weer wennen. Ik hou van wennen! ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er ook aan gewend. Het hoeft niet anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders gaan we op ll.com lijken. Dat wil je niet :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|