![]() |
Alle mensen hebben eigenlijk psychische krachten
Geloven jullie ook dat er in mensen psychische of spirituele krachten schuilen en dat het zelfs gewoon te maken heeft met natuurlijke energie,
als je niet weet waar ik het over heb: http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=1010 |
Het is gewoon nog je reinste plagiaat ook, geloof ik. Nagenoeg ditzelfde artikel heeft een tijd terug ook op de online versie van Ode gestaan, en had daar ook dergelijke reacties.
Mijn idee erachter: Dit is allemaal schromelijk overtrokken. Als je de "bewijsvoering" eens wat nader gaat bekijken zal je zien dat er nogal eens sprake is van "wishful interpreting." Dat de halve "spirituele" scene zich op elk greintje wetenschappelijk "bewijs" stort, dat maar aangewend zou kunnen worden, dat is niet mijn probleem. |
Ik zelf geloof dat iedereen de mogelijkheid heeft om de natuurkrachten aan te roepen ..
alleen .. als je niet gelooft dat je het kan .. dan zal het NOOIT lukken .. maar da's met alles zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er staat in het artikel een fout over het onzekerheidsprincipe van Heisenberg (er wordt gesproken over de zogenaamde dualiteit, een principe dat al ver voor Heisenberg's tijd bekend was).
Verder krijg ik een vies smaakje in mijn mond bij termen als 'oneindige energievelden', etcetera. Ik geloof best dat er een fysische verklaring is voor dit soort telepathische verschijnselen, maar als er dan zo'n inconsistent alfaverhaaltje aan vast wordt geknoopt kan ik er verder ook niet zo veel waarde meer aan hechten. |
Nul-Punt-Energie. Shiiiiiiiiiiiiiit zeg... In Azie is dit al meer dan honderden eeuwen bekend. In Japan noemen ze het Ki, in China noemen ze het Chi of Qi, en India noemen ze het prana. En nou hier in het skeptische westen word het nul-punt-energie. Man alles bestaat uit energie, dit is al zo lang bekend. En nu pas begint het domme westen het te ontdekken. De universele energie die allang bekend was in het Oosten. :rolleyes:
|
Dat hangt vooral van hun elf-compagnons af.
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik je er op wijzen dat Fysici personen zijn? Ik weet niet waar jij op doelt, maar om nou te zeggen dat Natuurkundigen eigenlijk Chi-energie zijn, vind ik -op zijn zachtst uitgedrukt- nogal apart. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De theorie achter Chi als "oermaterie" is vast heel interessant, maar staat waarschijnlijk evenmin vast als allerlei andere Waarheden die verkondigd worden. |
Ik kan dat best goed ja, chi-energie oproepen en het met mijn geesteskracht omzetten in pure electriciteit. Veel van mijn kennissen kunnen dit ook, maar we praten er nooit over en doen er nooit wat mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |