![]() |
tekening
sorry voor de slechte kwaliteit.. ik heb nog geen Photoshop..>.<
http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=f...0&key=YJHALLTR Chii, van Chobits.. eerste poging haar in die houding te tekenen, dus niet erg geslaagd. Commentaar..? ^^ |
mooi hoor alleen paar dingen kloppen niet, bij het hoofd nek en lichaam. maar wel goed voor de eerste keer
|
Ik vind de handjes (stompjes?) er een beetje vreemd uitzien. Verder vind ik het haar aan de rechterkant raar. Het lijkt nu net alsof de zijkant van haar hoofd recht is. Of zoiets...
Maar, verder issie best goed! |
haar nek is volgens mij wat lang, maar verder (y)
|
Haar nekje is iets te groot en haar armpjes iets te kort.
Ziet er verder leuk uit en vooral door blijven gaan met oefenen. ;) |
mooooi (y) <3 behalve het bovenstaande vind ik dr voeten ook een beetje raar liggen, maar dat kan aan mij liggen :)
|
dankjewel voor het commentaar :)
ik kan inderdaad geen handen en voeten tekenen, en de verhoudingen kloppen bij mij ook nooit. gelukkig heb ik een hele zomervakantie om te oefenen.. :) |
hmm.. opzich wel grappig.. maar de nek enzo.. tja..
|
ik vind het niet echt strak. maar strakkere lijnen ipv dat dikke potloodgekrabbel.. daar maak je hem te slordig mee. Succes verder (y)
|
ff een paar basis regels van het lichamen tekenen!
1 de nek past 3 keer in de breedte van de schouders 2 de ellebogen komen tot aan het heup bonkje ( voel maar es bij jezelf ) en van af de elleboog tot aan de aanzet van je vingers is weer even lang als je bovenarm + schouder! 3 de helft van je been is net zo lang als je lichaam ( dus je benen zijn 2 keer zo lang) 4 je heupen zijn net zo breed als je schouders! verder heb je een goed oog voor details en ben je goed in het maken van schaduwen ( tip haarlak over je tekening zorgt dat het potlood niet meer uit kan vlekken!)( wel eerst ff een goede soort haarlak zoeken) |
Btje doorsnee.
|
how sweet.,... :bloos:
|
jah, ze is kjoet!
verder ga ik akkoord met wat er eerder is gezegd. Blijf maar doortekenen want er zit wat in (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |