![]() |
Heb jij een ventilator op je kamer en wat voor een?
Ik heb een hele kleine die rond draait met zo'n propellor, en s'nachts zet ik hem uit aangezien ik nooit met electriciteit wil slapen :o
|
Ik niet, daar heb je toch alleen maar wat aan alsie aanstaat. En dat wil ik ook niet 's nachts.
|
een staande SMC ventilator zwarttt , 40cm , op poot :o en hij draaaaiiit
|
Nee, we hebben er wel 2 hier staan. Ik kan wel eentje natuurlijk aanzetten (stekker in stopcontact), maar daar heb ik nu geen zin in. Ik stop toch trouwens dadelijk met puteren.
|
nee. ik heb frisse lucht
|
wat moet ik nou met een ventilator
het is hier alleen 's ochtends warm, en dan slaap ik |
jups 2 zelfs. Ik woon op een zolderkamer dus daar kan t behoorlijk warm worden.
Een kleintje op mijn bureau en eentje bij mijn bed, ik val wel graag in slaap met een lekker briesje ;) |
Ja, gelukkig wel, zo'n grote langwerpige. Met afstandsbediening (ik ben zo lui). Alle mogelijke snelheden/standen zijn erin gebouwd. Hij staat lekker de hele dag aan. Niet 's nachts, want dan kan ik niet slapen door het geluid van dat ding.
|
juh, ik een hele normale
|
een warme-lucht-blaasgeval, maar die heeft ook een soort ventilator stand (y) niet dat het echt verkoelend is, maar goed het doet elitair aan :cool:
|
huh, wat heb je nu aan warme lucht? :s
|
Citaat:
|
Twee: zo'n klein wit ding en een oude zwarte (waar ook zo'n warmte stand op zit ('t is eigenlijk gewoon een ventilatorkacheltje ;))). We hebben ze in dit huis beiden nog nooit aangehad...de woonkamer is vrij koel (achterkant van het huis: geen zon), de slaapkamer niet (voorkant van het huis: altijd zon), maar daar kan toch geen ventilator tegen op.
|
Ik heb een open raam. Welk een vinding!
|
Citaat:
|
Ik heb een gewone, stilstaande die aan of uit kan. Van mijn oom gehad toen hij zijn ventilatietechniekbedrijf (euh) opende :)
|
Citaat:
|
Ik heb geen ventilator.
|
Nee, die heb ik niet.
|
Een grote witte.
|
Nee, ik heb geen ventilator op mijn kamer.
|
Een Sanyo om de computer te koelen als hij te warm wordt (y)
|
ja, en ik heb geen zin om hem te gaan beschrijven.
|
meestal gewoon mn raam open, deur open naar de zolder en lekker door laten tochten.
Ik heb wel een ventilator, gewoon zo'n normale die op 3 standen kan draaien of vastgezet kan worden. |
Citaat:
|
Ik heb een heel grote ventilator/lamp en als ik 'm aanzet lijkt het net of-ie er elk moment af valt, dus laat ik 'm niet aan als ik ga slapen. :|
|
ja, zo'n kleintje voor op je bureau :)
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v249/********/Webcam197.jpg[/IMG] |
slaapkamer niets, in me werk kamer ... plafondfan van 120 doorsnede... :D
niet op full power zetten dan waaien de papiertjes van me buro :D |
Beneden heb ik airco, dat is wel plezierig.
Boven moet ik het doen met arko. |
nee
|
Ik heb zo'n hele grote ventilator op m'n kamer staan, maar eigenlijk gebruik ik em zelden. Geeft teveel lawaai etc.
|
open raam
|
ja zo'n hele grote van anderhalve meter
|
Ja, een kleintje. Die staat op mijn nachtkastje.
|
|
Geen, maar ik heb aan 2 kanten ramen die open kunnen :o
|
Ik slaap op zolder, onder een schuin dak waar s ochtends de zon al opstaat en die pas van het dak afdraait om een uur of 5 dus zonder ventilator kan ik niet. Ik heb geen hele grote maar hij is groot genoeg, en ik heb een kleine die in de winter gelijk een kacheltje is :) .
|
heb geen ventilator, wel een open raam.
|
Ja, een kleintje. En hij maakt een shit geluid waardoor ik niet lekker slaap :p
|
ik heb alleen een ventilator als het heel warm is, maar normaal staan ze verborgen ergens opzolder.
en een ventilator is toch een ventilator? |
AFK 12" Table Fan. Net even erin geplugd. Ware het niet dat het nu sowieso al wat koeler is dan vanmiddag...
|
Ik zou er wel 1 moeten hebben, maar ik weet niet meer waar die is :o
|
Ik heb geen ventilator, wel zo'n Air cooler oid. (y)
|
Ik heb geen ventilator op mij kamer.
|
Citaat:
Hij is oud en ik gebruik hem alleen als ik niet op mijn kamer ben. |
Ik heb een chromen vloer ventilator van bionaire. Ding staat nooit aan want ik ben er nooit, en 's nachts kan ik niet slapen met dat geluid..
|
ja heb er 1 op me slaapkamer staan.
Ik slaap namelijk op zolder , daar word het wel erg warm in de zomer. Maar dat ding helpt helemaal niks vind ik. En nu me broer's op vakantie zijn kan ik dus kiezen in welk bed ik kan gaan slapen zodat ik tenminste makkelijk kan gaan slapen zonder het zooo heet te hebben pfff. |
Citaat:
|
Ik heb er geen. Als het echt te warm is om uit te houden gebruik ik die van m'n ouders.
|
Nee, op mijn kamer is het nooit zo snikheet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |