![]() |
Vertel het maar aan Winner, wat is favoriete Abba-song?
Jajaja, geef het maar toe als er niemand in de buurt is dan zing jij Abba-nummers en Super Trouper jij de pan uit! Take A Chance, Lay All Your Love On Me en vertel als een echte Dancing Queen wat jouw lievelingsnummer is. Gimme, gimme, gimme je mening.
Je zou denken dat 'the WINNER takes it all' mijn favoriet is (ha-ha-ha woordgrapje) maar dat is niet zo. Mijn favo is op het moment 'The Name Of The Game' maar dat wisselt erg. Ik vond ook een hele tijd Knowing Me, Knowing You heel goed en One Of Us, maar daar ben ik nou een beetje ziek van dus ik heb nu weer een nieuwe favo. :) |
mijn lievelings is de mama mia cover van http://www.boysoloist.com/singercovers/us-ateens.jpg (y)
|
Ik luister liever the village people. :o
|
Dancing Queen natuurlijk :rolleyes:
|
ik ga toch voor "take a chance on me"
|
Citaat:
|
Abba is vergelijkbaar met een dampend stuk stront
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen favoriete abba song :o
|
Citaat:
|
ik heb wel vrjie lange teennagels mer ik nu........knippen...
|
Citaat:
weet je hoe gaaf dat staat. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een conclusiestrekhobbyset |
zullen we gaan nekuken? zonie tdan pak ik een beirtje
|
ja doe maar een biertje want ik ben nu te moe om te neuken
|
nui?
|
De cover van Gimme Gimme Gimme van the Sisters of Mercy blijft toch het beste.
|
:nono: @ EggeD, Ereshkigal, terror koe en birthmark. Wel eens gehoord van de pb-functie?
|
Mijn excuses, zie het als mijn wraak voor urenlang "Take A Chance On Me" in mijn hoofd. :p
Offtopic ( ;) ): Maar toegegeven, Erick, er waren ook best veel boerenmetalheads, boerengoths en boerenalto's. En weet je eh, sommige van hen, hebben onder dat boerenmasker nog best een knap gezichtje. :confused::D |
Natuurlijk de Therion-cover van Summer Night City.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: die Therion cover is het beste wat Abba indirect heeft voortgebracht. |
Citaat:
Oh trouwens, die 100+kg-chick gezien met knuffels in haar trui tussen haar tits ? Eng. |
Ik ben allergisch voor Benny, Björn, Frida en Agnetha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt een mega trauma aan abba, een half jaar lang bij repetitie voor een toneelstuk op mijn basisschool nonstop alleen maar abba gehoort...nou kan ik er niet naar luisteren zonder die vreselijke kutteksten van dat toneelstuk te herrinneren :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze allemaal erg op elkaar lijken en ik kan niet echt een favoriet kiezen. Misschien Super Trouper, vanwege het deuntje.
|
thank you for the music natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
ho ho! Ik ben ook dik, maar ik kan m'n eigen teennagels wel afbijten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |