![]() |
DISSECTION in de Baroeg 10 December???
http://www.baroeg.nl/id2.htm
een optie, dus er is nog niks bevestigd.. Dat zou toch fantastisch zijn als dat doorgaat.. |
Dat zou wel mooi zijn. (y)
|
ik vond dat interview in de aardschok toch zo triest... zo'n uberevil kereltje toch die in de bak zak?
anders post even iemand een mp3 kan ik het eens aanhoren. |
ik ben mooi niet aanwezig
|
Citaat:
|
vet ik vroeg me laatst nog af of ze ook naar europa zouden komen binnekort :cool:
|
Where dead angels lie is inderdaad een wereldnummer, als dit doorgaat ben ik er zeker bij ook al is de Baroeg zo n kut end rijden..
|
Dissection is muzikaal echt geweldig. Dan zou ik de eerste paar nummers van 'The Slomberlain' aanraden en de akoestische/instrumentale interludes. Ben benieuwd of dit doorgaat en of ik dan aanwezig zal zijn. Ik gok op beide nee.
|
Als het bevestigd is ben ik er.
|
Citaat:
Anyway, ik zou ze in 1997 op Dynamo gaan zien maar ze bleken vlak ervoor uit elkaar gegaan te zijn... dus als ze komen ben ik er bij. Ben benieuwd wat voor een line-up. |
www.dissection.nu
op de mainpage staat de huidige line up. ze gaan ook weer de studio in staat daar, ik heb ze nog nooit live gezien aangezien die kerel een tijd in de bak heeft gezeten. Wel heb ik een video bootleg van slsk getrokken van een full concert :cool: als mensen geinteresseerd zijn dan kan ik die wel weer op soulseek zetten |
Citaat:
Sorry :o |
Ben er wel.
|
wat is het voor iets?
|
Citaat:
|
eens proberen dan maar
|
Mij niet gezien.
Tienduizend infantiele blekkies in een overvolle Baroeg, voor zo'n overrated fuckband als Dissection. Ik ga wel de plee boenen dan ofzo. |
graag, dan doe je ook nog iets nuttigs
|
Inderdaad, nu alleen jij nog.
|
nee ik ga dan naar dissection
|
Zou wel mooi zijn als ze komen, maar dat merken we dan vanzelf wel weer.
|
morgen (y)
|
Kut dat ik niet kan. Ik mocht gister niet omdat het doordeweeks was (gezeik :mad: ) en Baroeg is dus al uitverkocht en veel te ver
|
hmm, ik heb eigenlijk geen zin meer.
toch maar naar freitag dus |
Aanwezig met Ereshkigal.
|
Gisteren al gezien in de Metropool. Mensen die vanavond naar de Baroeg willen moeten het zeker doen, als ze kaartjes hebben dan.
Watain speelde heel erg strak, tot nu toe de vetste show wat ik van ze heb gezien en geen dode beesten op het podium. Het enige minpuntje is dat ze stonken en de rest van de zaal ook, zal wel varkensbloed zijn ofzo. Toch vrees ik dat het niet beter in de baroeg wordt vanwege het kut geluid dat ze daar altijd hebben. In de Metropool daarentegen was het geluid echt super. Opzich wel de moeite waard, alleen Disslection boeide mij niet zo. Smaken verschillen zeggen ze dan. |
Citaat:
In elk geval, ik ben er niet bij vanavond, moet werken. |
Citaat:
|
Dissection in de baroeg was echt super gaaf!!! Heel vet geluid, goed optreden en heeel veeel goede nummers.
|
Dat was weer zeer gaaf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het was inderdaad een super show en de reis meer dan waard. |
Die gasten van Watain stinken overigens wel een uur in de wind. :s