![]() |
[mobiel] Nokia 6610i na 2 week weggooien?
Ik heb 2 week geleden een nokia 6610i gekocht. Nu heb ik een dom ongelukje gehad met mijn fiets. En nu is het display naar de brakkes.
Het hoesje ervoor is kapot gebarsten en het schermpje is bijna helemaal zwart en waar de barst is gekomen is het rood. Mijn vraag is, is dit te maken en zo ja gaat het veel kosten, kan ik het zelf maken etc.? |
ja dit kan je zelf maken, kost niet meer dan 25 a 30 euro mits het geen kleurenscherm is. laat je het door nokia maken dan kan je beter een nieuwe telefoon kopen..
|
Citaat:
Maar als ik em naar zoon belcompany ding breng o.i.d. ben ik dan ook zoveel kwijt? |
nee dan ben je veel meer kwijt. heb even op ebay gekeken (waar ik ook al meerdere lcdtjes voor nokia telefoons vandaan heb gehaald)
http://search.ebay.com/nokia-6610-sc...QsosortorderZ1 |
is alleen het frontje kapot, of ook het ''interne'' display? dus het display van de telefoon met de frontjes eraf gehaald? dat is ook te maken, zou ik even op sites als gsm.2dehands.nl kijken en zoeken op display oid, dan vindt je er zat voor 4tientjes ofzo, zijn een hoop mensen die daT weliswaar zwart,maar toch doen en er goed in zijn, zo zou ik het oplossen anders is het sowieso duurder en ben je em lang(+1maand) kwijt.
|
Citaat:
maw het scherm en de cover is kapot. die displays waar jij van spreekt had ik al gepost, zie de link naar ebay |
ff offtopic: was je tevreden met die phone? (heb interesse)
|
ik zou zeggen dat toen je wakker werd de telefoon er zo uitzag en dat je een nieuwe eist :D...
ze kunnen toch niet zeggen dat je liegt :D |
Citaat:
hij kan ook redelijk hard tegen een muur worden gegooid zonder echt schade te hebben :) |
Citaat:
Naja zeggen dat je liegt doen we niet gauw, je in je gezicht uitlachen wel :D |
de 3310 is ook overigens niet kapot te krijgen
kun je mee : voetballen Fietsen overgooien tenissen alleen bij zwemmen ging hij kapot |
Citaat:
boeiend. boeiend. interrrrrrrrressssssant :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuh, ik zie ook niet waarom je 3 euri per mb zou betalen met umts terwijl je thuis een dikke adsl verbinding hebt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een normaal mens. En laat me raden, jij hebt als zestienjarige een mobiele telefoon nodig om je agenda bij te houden? Kom op gast :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |