![]() |
2verschillende borsten?
ik keek net vakantiefoto's en ik schaam me nu dood hoe ik zo heb durven rondlopen, mijn ene borst is nl groter dan mijn andere. Volgens mijn zus heeft iedereen dat, maar bij mij is het toch echt wel extreem. De ene hangt ook duidelijk meer door. Het is precies dat ik scheve borsten heb (n)
zou hier iets aan te doen zijn? alvast bedankt |
ik weet je leeftijd niet maar als je nog jong bent heb je een grote kans dat het nog wat rechter groeit. Maar inderdaad borsten zijn nooit gelijk en je kan er vrij weinig aan doen behalve een operatie ofzo.
|
Citaat:
|
Ik had ergens gelezen dat:
- of de borst aan de kant van je schrijfhand groter is - of de borst bij je hart de kleinste Maar ik weet niet meer wat het was. :o *of het is gewoon een fabeltje...* |
Citaat:
|
JE hebt speciale opvulling voor BH's e.d. Maaaaar dat werkt niet als je van naaktreacreate houdt :p en vast ook niet in bikini's (not sure though)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Balance: Oh ja, daar had ik het van. Mja... |
Citaat:
|
Ik heb me laten vertellen dat het afhangt van de plaats van je hart.. nujah,
in elk geval, zoals hierboven al is gezegd heeft niemand 2 gelijke borsten. Normaal groeit de ene nog wat 'bij', anders eventueel een operatie. |
Citaat:
|
Daarom snap ik ook nooit waarom vrouwen borstmachines gebruiken :/ ZONDE!
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
vrouwelijke bodybuilders slikken vaak mannelijke hormonen om zo meer spiermassa te krijgen...
dan slinken je tieten |
Citaat:
|
en vrouwelijke bodybuilders die geen hormonen slikken hadden vaak al meer testosteron, vandaar dat ze geschikt waren om bodybuilder te worden
daarnaast, tegen de tijd dat je mee gaat doen aan wedstrijden wil je ook zo min mogelijk vet, dacht ik... en borsten zijn best vet. maarreh, xmoix, als je in de groei bent zijn je borsten vaak een stuk schever dan wanneer je uitgegroeid bent, waarschijnlijk trekt het nog wel bij :) |
borst = vet + klieren + spieren.
spieren gebruiken = vet verbranden (vet = energie) klinkt heel dom, maar mijn leerkracht dwarsfluit/dirigent op de harmonie heeft ook 'tieten' (dikkerd), en zijn rechtertiet (schrijfhand + dirigeerhand) is beduidend kleiner dan de linker ... ik ben er al heel mijn leven van overtuigd dat de borst aan de kant van de arm/hand/borstspier die je het vaakst gebruikt kleiner is... |
Citaat:
De spieren zitten toch onder het vetweefsel...? Ik denk dat het vetweefsel een grotere 'rol' speelt dan de spieren. Bij mannen zou dit best anders kunnen zijn, omdat zij daar in principe minder vetweefsel hebben zitten en de spieren dan dus dichter bij er onder door lopen oid. (Ik verzin ook maar een reden.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf ook 2 ongelijke borsten. De laatste keer dat ik bij de schoolarts ben geweest was het al vrij duidelijk maar moest ik idd wachten tot mijn borsten volgroeid waren. Het verschil tussen mn borsten is nu best groot. Maar gelukkig valt het niet echt super op voor andere mensen.
Er zijn idd speciale bh's met vullingen erin. Als je misschien een handige moeder hebt kun je vragen of ze er eentje dan uit kan halen. Verder als je je echt schaamt kun je eens overleggen met je huisarts over een evt. operatie of misschien nog een andere oplossing. Heel veel suc6 ermee! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |