![]() |
** Gevangen...**
Ik zie een engel
Stralen in het licht Het is zo fel Ik doe mijn ogen dicht Ze pakt me bij mijn hand Ik word meegenomen Zo geweldig als ik me voel Had ik alleen maar kunnen dromen Ik voel geen pijn Ik weet niet eens meer wat pijn is Alleen maar liefde Liefde, vreugde, blijdschap Dit had ik al eerder moeten doen Het leven verlaten Het is zo prachtig hier Hier kan je niks meer haten Maar wanneer ik mijn ogen opendoe Bevind ik mij in de realiteit Ik zit gevangen in deze wereld Voor altijd... |
reacties gewenst...:)
|
Hoi .. ik vind het een heel mooi gedicht.. ik weet precies wat je bedoeld .. het leven is goed en slecht .. geven en nemen .. Mooi en lelijk .. van alles wat dus tijden en gedachtens zullen tijdeloos veranderen keer op keer ... vergeet dat niet.. maar ga zo door, je gedichten zijn goed..
:) Jesse |
Citaat:
sucht..:( |
de eerste 2 en de 4e vind ik er rijmerig staan, geformeerde zinnen, niet echt spontaan. Het eind vind ik btw wel erg mooi...
|
Citaat:
|
I agree met Secreet
*knuffel* |
Mooi verwoord....!:)>>> gevoel heel duidelijk>>> deed me denken aan een gedichtje van mij>>
Licht, zo stralend, verwarmend Mij massaal omarmend Mij even uit 't medogenloos leven gehaald Ik sluit mijn ogen En voor even laat je mij heerlijk doen zweven Maar al spoedig ontwaakt uit mijn geilussioneerde dromen Aan het heden laat je mij niet ontkomen Is wel heel anders verwoord, maar heeft wel wat weg van jouw gedichie..ofnie?:) liefs, Mariamne |
Citaat:
ik vindt de jouwe ook erg mooi.. knuff van Norena:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |