![]() |
Vraagje (vooral) aan de JONGENS --> Piercings op intieme plaats..?
Ff een vraagje voor de boys.. Ik zit er aan te denken om 1 (of 2) tepelpiercings te laten zetten. Als het er 2 worden wordt er een vertikaal en 1 horizontaal (niet in 1 tepel, maar in beiden 1tje dus..)
Ook zit ik er aan te denken om een piepklein ringetje bovenin mn grote schaamlip te zetten. Nou vroeg ik me af... Stel je hebt seks met een meisje, en komt er dus achter dat zij een (of meerdere) tepelpiercings heeft, en een piercing door haar schaamlip. Hoe reageer je..? Zo van: *wauw* of eerder: *iieeeehhh*...? |
Nou heb ik het dus uiteraard wel over staafjes in mn tepels.. ringetjes vind ik daar dus echt te lomp..
|
ik zou er echt gigantisch op afknappen als ik eerlijk ben.
Oorbellen vind ik nog wel leuk, maar is voor mij ook zeker niet iets waardoor ik iemand 'leuker' ga vinden. Piercings trekken mij sowieso helemaal niet en ik vind het ook maar bij een klein aantal mensen leuk staan, veel vaker niet dan wel. Geef mij maar iemand die geen 'gekke' dingen met haar lichaam doet :o |
Absoluut een afknapper...
|
Ik weet mijn reactie wel als een jongen één tepelpiercing zou hebben, dat zou hoogstwaarschijnlijk positief zijn. Bij 2: ehh minder! En een piercing door z'n eikel heen gejagd ofzo zou: Ehhh :| -achtig iets zijn.
Maargoed het gaat in dit geval om een meisje.. ik heb het net even voor je aan een goede vriend van me gevraagd: Michiel zegt: Tsja zou het beetje sloerie achtigg :bloos: vinden, ik bedoel geil vind ik het zeker niet bij een meisje... :s en mooi al helemaal niet. Kelz..(F) zegt: Bij een jongen wel dan?;) Michiel zegt: Fun.. ehh, nope. kelz..(F) zegt: en wat betreft een piercing door 1 van haar schaamlippen :| ? Michiel zegt: mag het niet gewoon piercingsloos, kel?, maarremm tsja dat moet dan maar, tepelpiercings vind ik iig verschrikkelijk :( Kwam er dus op neer, dat zijn voorkeur ligt bij een meisje "zonder" prikkers op intieme plaatsen, en dat ben ik volkomen met hem eens |
Het boeit me eerlijkgezegd geen fuck hoe een chick haar tiet versiert, zolang het maar hygienisch verantwoord is, en het gewicht van het versiersel onder de 30 gram ligt.
|
Beetje ordinair ?
|
Citaat:
|
Serieus sloerie-achtig..? Ook wanneer het een heeeel klein bescheiden staafje/ringetje is..?
|
Citaat:
|
Citaat:
Schaamstreek piercings, mits niet teveel zijn wel mooi vaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou er nie van
|
Ontzettend lelijk en een ontzettende afknapper.
|
Ik vind het wel geil eigenlijk :). Maar clitpiercing vind ik wel mooier dan een schaamlip piercing. En als je 2 tepelpiercings laat zetten zou ik ze beide horizontaal doen.
Zeker geen afknapper voor mij! Edit: en laat je niet vertellen door die mensen hier dat het sloerie achtig is, dat is natuurlijk supergrote onzin :). En al ZOU het sloerie achtig zijn, lekker belangrijk. Doe gewoon wat jij mooi vindt. |
Je kunt niet evolutionair verantwoord verdedigen dat dit soort piercings mooi zijn. Ze zijn daarom nutteloos.
|
Citaat:
En idd doe wat je zelf wil, maar als je het hier post dan krijg je vanzelf deze reacties. |
Nou vroeg ik me af... Stel je hebt seks met een meisje, en komt er dus achter dat zij een (of meerdere) tepelpiercings heeft, en een piercing door haar schaamlip. Hoe reageer je..? Zo van: *wauw* of eerder: *iieeeehhh*...?
Als ik 't echt al niet gezien had...(Tepelpiercings zie je vaak toch wel hoor:D) dan zou ik even :eek: omdat 't onverwacht is.. maar dan (y) ...'t kan heel mooi staan, leuk speelgoed. .niks mis mee.. :p Maar ik hoop dat je 't wel doet omdat je 't zelf echt mooi vindt en niet omdat je verwacht dat jongens daar een bepaalde reactie op hebben.. |
nou ik ben geen jongen, maar ik zou het wel erg mooi vinden!!!! ik vind het erg sierlijk staan! ;)
|
Citaat:
|
Hmm.. jaah ik neem em ook echt omdat ik het zelf mooi vind, gewoon mn eigen geheimpje..
Kheb uit mijn eigen omgeving toch al heel wat positieve reacties erover gehad..:) |
Bah
|
mooi (Y)
alleen teplpiercings zijn wel het mooist als ze horizontaal zitten vind ik :) |
Ordinair. Sorry. Mijn mening.
|
Citaat:
Ow, en Mephostophilis, er is niets waarvan je evolutionair kan bewijzen dat het mooi is. Dat wil niet zeggen dat het nu geen esthetische waarde kan hebben, waardoor het voor een inidividu nut kan hebben. |
eerder iets van ieeeeeeeeuw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er eigenlijk alleen maar even aan willen voelen :o lijkt me grappig aanvoelen namelijk
|
IK ben redelijk neutraal bij piercings..al voegde een piercing net oner de lippen wel een dimensie toe aan zoenen..als jij het mooi vind..doen! Wie weet voegt het wel wat toe!!
Zeker geen afknapper iig... |
Citaat:
|
sowieso .. is dat niet erg onprettig ?
borsten zijn nou niet de meest stabiele lichaamsdelen ene moment kleiner dan weer groter ene moment strakker dan losser. en tepels zijn ook al van die gevoelige dingens ? voelt het dan soms niet ongelooflijk irritant ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Symmetrisch gezicht. - Taille:heup-verhouding van 7:10 bij vrouwen. - Taille:heup-verhouding van 9:10 bij mannen. |
Citaat:
|
op me werk hadden we een vervanger en die had 2 piercings door z'n lul. (hij heeft ze niet laten zien) maar eenttje ging door z'n urinebuis. volgens mj kan dat helemaal niet, ff wel?
|
Citaat:
|
Ik vind zelf bijna alle piercings lelijk. Maar ik ben geen jongen. En al zou ik dat wel zijn, dan nog moet je lekker piercen wat je wil piercen (ehm, tenzij je de wens hebt om ongevraagd anderen te piercen)
|
Citaat:
|
Citaat:
2 a 3 eeuwen geleden waren Rubens-vrouwen het schoonheidsideaal (een heel andere taille/heup-verhouding dan 7:10), en nu niet meer. Wanneer de maatschappij verandert, veranderen de ideeen over deze idealen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tepelpiercing-staafje gaat dan nog wel, maar een ring kan niet door de beugel (:D). Een clitpiercing is gewoon hup, bed uit. Blijkbaar verkeerde keus gemaakt. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |