![]() |
10 gram wiet
hoe ziet dat eruit, hoeveel ... ja je weet wel.
|
10 gram koop toch 10 kilo :D
euhm nee dat is 60 euro. and hoe ziet dat eruit? groen zeker. |
Weet je hoe 1 gram eruit ziet? Maal 10 dan. Prijs idem.
|
Citaat:
|
pak een weegschaal, vul die met wiet tot ie 10 gram aangeeft ;) (verschilt nogal hoe het bij elkaar zit, de wiet in de bakjes van TheGrassCompany ziet er meestal een beetje geperst uit, koop je het in een zakje ergens dan ziet het er gelijk een stuk meer uit)
|
Citaat:
|
Ik bedoel hoe kan ik weten dat degene die de wiet aan mij verkoopt mij niet te weinig verkoopt?
|
misschien wegen ofzo?
weet je wel dat ut 10 gram is :D |
haal eerst een grammetje uit de shop, en bedenk hoeveel het tienvoudige er ongeveer uitziet..
|
doe niet zo moeilijk man vertrouw gewoon op je medemens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stoer!
|
bang dattie geflesjt wordt :evil:
je moet et wegen, anders zal je het nooit weten (in ieder geval niet door er naar te kijken).. |
je kan echt wel zien of het rond de 10 of rond de 5 gram ligt en voor het precieze gewicht zul je het moeten wegen. Maar idd als je die persoon gewoon kent dan kun je die gewoon vertrouwen (neem ik aan van wel) en het komt ook niet echt goed over op je verkoper als jij aankomt zetten met een weegschaal :nono:
|
moet je ook niet voor z'n neus doen..
en zo goed is de wereld niet dat dealers te vertrouwen zijn.. ken mensen die hun eigen vrienden flesjen.. ligt er maar net aan wat voor vlees je in de kuip hebt.. |
ach jezus..als het fout blijkt te zijn, weet je iig bij wie je niet meer moet zijn...
sjonge..wat een loos topic |
Citaat:
|
en voor de hoeveel heden die jij koopt heb je zeker een personenweegschaal nodig ;) dan mag het weer wel :p
|
Citaat:
|
Worden deze topics open gehouden omdat er anders te weinig te beleven valt?
|
Citaat:
mja wel een beetje zinloos topic idd |
gooi het in water, als dat 1 cm stijg, is het 10 gram (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |