![]() |
Nirvana SALE
Al mijn Nirvana spullen gaan de deur uit, hoop ik.
Wat je kan kopen: *Ik heb nog 5 flaggen waarvan 2 hele grote. *5 sleutelhangers. *2 Lp's unplugged and more en Ok. Lets rock with nirvana!!! *kaarten (10) nirvana en of Kurt Cobain en of (4) courtney love kaarten. *boeken: Come as you are(Michael Azerrad), Kurt Cobain (Christopher Sandford), Screaming Life (Michael Azerrad), Nirvana blad (engels) geheel nirvana 146 paginas. * Muziek boek. GRUNGE (Ed & Steve) Samples voor piano, keyboard, gitaar, bas en drum. nummers: *Asking for it - Hole *basket case - green day *black hole sun - soundgarden *come as you are - nirvana *creep - Stone temple pilots *disarm - smashing pumpkins *lithium - nirvana *plush - stone temple pilots *polly - nirvana *smells like teen spirit - nirvana *spoonman - soundgarden *violet - hole *when i come around - green day Nou dat was het,...misschien vind ik nog meer maar als je echt interesse hebt, dan hoor ik t wel! :) |
heb je ook foto's en prijzen? :)
ben wel geinteresseerd in die flaggen en die boeken zit die een biografie of oautobiografie ofzoiets dergelijks bij? :) |
Jep heb ik als je ff je email adres door geeft dan kan je ze zien via msn!
Laterz! :) |
|
ik heb interesse in de lps als ze nog in goede staat zijn. Ligt aan de prijs enzo.
Eventueel ook de boeken als metallica er niet op ingaat. Sleutelhangers wil ik ook wel eens zien. Heb je niet nog speciale cds die je kwijt wilt? the_schizo@hotmail.com |
|
Hej!
Ik heb geen plaatjes, dus als je ze wilt zien kan ik ze via de webcam laten zien aan je! Dan moet je ff je email door geven en dan voeg ik je toe aan mn msn! Groeten! Lp's zijn in erg goede staat ;) |
Muziek boek. GRUNGE (Ed & Steve) Samples voor piano, keyboard, gitaar, bas en drum.
nummers: *Asking for it - Hole *basket case - green day *black hole sun - soundgarden *come as you are - nirvana *creep - Stone temple pilots *disarm - smashing pumpkins *lithium - nirvana *plush - stone temple pilots *polly - nirvana *smells like teen spirit - nirvana *spoonman - soundgarden *violet - hole *when i come around - green day Hoeveel? |
€2,50 + verzendkosten =)
|
Citaat:
Ik heb nog een aantal boeken en de sleutelhangers zijn er ook nog en nog 1 flag..verder raakt alles erg snel op dus men moet er snel bij zijn! Ik heb je toegevoegd aan mn msn Mutant dus ik spreek je denk ik snel! Groetjes en bedankt voor je reactie! ;) |
ook de 2 lps by the way!
|
hey!!
is dat muziekboek van Grunge nog te koop? prijs incl. verzenden? groetjes! |
2,50 voor t boek sja en de verzendkosten moet ik dan nog ff checken bij t postkantoor ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |