![]() |
Age of Mythology: The Titans
Zijn er hier veel mensen die dit spelen. Ik vind het best saai met die titans. En hebben jullie nog recorded games van jezelf
|
Ja, ik vind die Titans wel leuk en nee.
|
Mja, The Titans was niet bepaald een geniale expansion. Leuk eraan was dat er een nieuwe race bijkwam. Maar die Titans waren niet echt veel soeps. Vooral omdat ze maar heel eventjes in actie zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke aan de titans is gewoon dat het het aanvallende alternatief van een wonder is. Want als je er 1 hebt is het vrij snel game over :p.
|
Dat valt nog vies tegen :P
In MP heb ik al meerdere malen gehad dat mijn Titan samen met een 'support' legertje veel schade aan konden richten, maar niet mijn hele tegenstander neer konden maaien, dat terwijl hij zelf nog geen Titan had |
Age of Mythology (eventueel ook met The Titans) is zo'n spel dat ik echt nodig eens moet gaan kopen.
|
Citaat:
|
Als ik hem was zou ik wel de titans erbij kopen, de atlanteans zijn cool.
En Obi: dat is mij nou echt nog bijna nooit gebeurd. Maar ik speel dan ook niet tegen willekeurige mensen, alleen bekenden :). |
Atlanteans vond ik echt een slecht ras maar die titans zijn wel leuk, ook het verhaal van de campaign en de extra mappen zijn leuk.
|
titans rule!!! alleen die smerige atties zijn zoooo L4M3!
maare dit zijn mn accounts: DoO_Prey2isiS en DoO_Nightmar3 |
Citaat:
|
hmmmm. niet vaak...
wats je naam en rate op AoM zonder TT ? |
Citaat:
|
Waarom vind je titans niet leuk??? Het niveau op ESO ligt er hoger. De campaign is ook wel vet en er zijn nieuwe leuke maps...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
na onze partij heb ik meteen weer van een ander gewonnen :) dus ik zit nu weer op 1601 |
Damn, ik heb het behoorlijk verkloot.....ik haat set met zn dierentuin! Maare een beetje te laag om te vertellen...
|
ik vind AOM zowieso geen goed spel....vond age of kings veel beter
|
Citaat:
|
AoK moet wel ee heel goed spel zijn om AoM te overtreffen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |