![]() |
Hole
in mijn echte 'tiener' jaren kon ik met plezier naar Hole luisteren , en nu nog steeds!
celebrity skin is wel mijn favoriete album (cliché) goede nrs - Reasons to be beautifal - Malibu - Violet - Hit so hard - Awful en nog meer :o nog meer liefhebbers? :) |
wat is dat?
|
een soort van softe grunge/rock , populair in dezelfde tijd als nirvana e.d
|
kutband
|
Met Courtney Love.
Live Through This is een GOED album. Al heel erg lang niet meer geluisterd maar ik denk dat als ik het nu luister nog steeds wel aardig vind. |
grunge/rock uit de jaren '90
|
Citaat:
dat heb ik dus ook precies :) , het blijft leuke muziek.. kzou ze ook wle live willen zien |
Citaat:
kutmongool dat jij band ja |
Bestaan niet meer volgens mij ?
|
Citaat:
nee volgensmij niet , maar dat graag live willen zien blijft hè :D |
Ik vond het wel aardig, maar ik ken maar een album en in die tijd luisterde ik nog nauwelijks muziek.
|
Citaat:
ach ik ben ook 18 en in die tijd luisterde ik wel muziek :o |
Citaat:
|
Citaat:
dat was een subtiele manier om aan te geven dat je nu in de pubertijd zit , een laatbloeier dus |
fuck hole, fuck courtney love
stom wijf melissa auf der maur daarentegen (Y)(Y) |
Citaat:
Tsja pubers verstaan elkaar niet zo goed he |
Citaat:
tjah , cliché reply... ik kijk niet naar privé omstandigheden , hole is gewoon goed wat betreft auf der maur , ja dat is (y) Citaat:
|
dat uit zo'n kutband als hole zo'n vette artiest als melissa auf der maur kan komen , nou ja dat zal dan wel met de pumpkins te maken hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
jongens, jongens, doe eens lief tegen elkaar :nono:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat er met mij is , ik sta boven dat gekanker van randmongolen met hun lage IQ , ik heb geen zin in dat verneuk van mijn Hole topic , ik weet gewoon dat Hole ook een invloed heeft in de Anglo-Amerikaanse rock van tegenwoordig tegensprekers steken hun argumenten in zijn/haar reet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klopt , niks tegen in te brengen... maar toch niemand die mij mag hier , daarom vind ik het hier zo heerlijk |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ken alleen de cd Live Through This en daar luister ik nooit naar. :|
|
haha! en dan die cd van courtney love alleen! omg, omg (n)
hierna zeg ik niks meer |
Citaat:
hole heeft me nooit geboeid, evenals courtney love, die alleen maar publiciteit kan vergaren door dat provocale gedrag van der:/ damn:| |
Citaat:
|
En nu ff normaal weer graag. Wat een zeikreacties.
Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik een hekel aan Courtney heb en dus ook haar muziek heb genegeerd. Normaal ben ik niet zo, maar ehm... iedereen weet onderhand wel over mijn Nirvana-liefde :D anders heb ik het nu nog maar eens ter sprake gebracht. ik ben best erg op dat gebied (meerdere gebieden, maar ok :D). Muziek waarbij ik niet weet dat het van haar is, gaat wel. |
Citaat:
maar ik ben dan ook dom bier hier |
ik snap het wel
maar door dat irritante gedrag van miss love heb ik al meteen geen zin meer om naar haar muziek te luisteren. de persoon moet me ook aanstaan |
Citaat:
ik ben dan ook zat, damn kan zo irritant zijn als mensen er geen roloog bij zetten btw je sig (y) |
Ik was fan, ik vond courtney echt hard.
Vroeger. |
yeah :cool:
|
tis dan ook een trash chick\m/
|
ik ken maar een paar nummers denk ik.. :s
|
Ik vind het niet zo boeiend
|
ik vind het wel ok, luisterde het vroeger weleens, maar nu nooit meer.
celebrity skin (y) |
Citaat:
|
hole is gaaf, Live Through This rockt, celebrity skin is wel aardig, aleen die eerste plaat moet ik nog een keer kopen, ben de naam ff kwijt..
courtney love is overigens wel een van de lelijkste mensen op aarde :P |
Altijd al kut geweest. Mevrouw Love is bekend geworden door d'r man. Meer niet. Dit bandje zou het nooit gered hebben zonder dat gegeven. En invloed? Laat me niet lachen gast. Je bent echt een grap. Scheld me nu maar uit. Op een dag kom je de verkeerde tegen kontveeg.
|
Mevrouw Love is niet bekend geworden door haar man , daarna pas , die band bestond al.
Ik zie veel mensen die heer posten 'ik mag mevrouw love niet , dus vind ik het kut muziek' ik zie geen verband tussen een persoon die je toch nooit te spreken krijgt en de muziek die zij dan maakt. Ik interesseer me ook niet zo in privé levens. |
Citaat:
'Een invloed' daarmee bedoel ik niet een invloed à la Chuck Berry of The rolling stones ;) De verkeerde tegen? Iemand van de Al Axa brigade of zo? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |