![]() |
2 minuten waanzin (en laat dat ook maar de titel blijven)
En zie ze daar zitten
juichend vervallend in applaus en tussen de ovaties vervallen de wanen tot regelrechte onzin in mijn ogen ik denk te weten wat ik had maar hoeveel meer wist ik het toen niet meer te bevatten viel wat er was verloren en in cirkels besloten pauweveren in je strot gepropt jij glorieuze eikel die mij slechts in de verdommenis wierp schreeuwen naar de hemel doen we allemaal wel eens de clichés druipen van de muren naast de gal die ik spui maar die toch mijn hart niet meer verwart maar dat is de pijn die de tol zal zijn Waarlijk. huilen mag niet meer ik moet zwijgen in stilte wachten op genezing tot uiteindelijk de razernij in heel mijn wezen tot staan wordt gebracht... en dan zal ik pas rusten. Pfoe. Ik loop weer eens tegen de muren op. Dus openen we een scherm en typen wat onzin achter elkaar. Liedje is niet eens afgelopen. |
ja ik zie de 2x vervallen nu ook. Maar weet het nog niet.
|
wauw...
Ik heb wel een puntje van kritiek. ik vind het jammer dat, zoals ik het lees: schreeuwen naar de hemel doen we allemaal wel eens de clichés druipen van de muren naast de gal die ik spui maar die toch mijn hart niet meer verwart eigenlijk gewoon twee aparte zinnen zijn. Dit in tegenstelling tot de andere strofen, die allemaal echt 1 zin vormen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |