![]() |
leraar
hai lieve mensen
dit hoort echt bij psychologie want er zit vast een diep, psychologische oorzaak achter.... ik was verliefd op een leraar van mij. vet kut want constant rood worden enzo. presentaties gingen al helemaal niet. ik ben nu niet meer gek van hem, maar steeds als ie iets tegen me zeg word ik wel knal rood. jezus christus dat is echt zo irritant!! wat is dit in godsnaam?? hoe kom ik er vanaf?? |
ik heb het ook een tijdje gehad, maar dan met een lerares.. het is er nog steeds, maar ik heb geen les meer van haar en nu gaat het zelfs best wel goed, ik probeer mezelf gewoon zwaar onder druk te zetten als ik met haar praat en dan lukt het wel.
|
Overal zit een psychologische oorzaak achter, maar dingen over liefde en/of relatie horen toch echt op L&R.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry hoor, maar iedereen valt op een ander soort persoon... misschien dat zij hem wel leuk vind omdsat hij grappig is, lekker ruikt, er god uit ziet, weet ik het, maar ze zal heus wel haar motieven hebben. Waarom denken mensen altijd, dat wat zij denken goed is en als iemands gedachtes daar vanaf wijken het slecht is??? :confused: |
ik heb geen idee hoe je ervanaf komt, heb er namelijk geen ervaring mee, maar in ieder geval sterkte ermee, probeer een vriendje te krijgen, mischien helpt dat :)
|
Citaat:
|
Citaat:
1) vind je zelf ook niet dat je hier een stevige oproep tot geweldpleging doet? Persoonlijk vind ik dat er de laatste weken wel genoeg geweld is gepleegd, dat er wel genoeg is geïntimideerd en dat er wel genoeg is gescholden. Jij hebt daar klaarblijkelijk nog niet genoeg aan. 2) Dit soort opmerkingen kan een louterend en daardoor bevrijdend karakter hebben. Wat jij hier zo stellig beweert, hoeft absoluut geen werkelijkheid te worden. En wat is "kutter"? |
Citaat:
|
ik ga er niet op in, open maar een topic in onzin, en ga de mensen daar vervelen, die zijn het gewend
discussie gesloten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we nu maar ophouden met dit off-topic gebabbel en laten we please weer on-topic gaan, okay? Anders leidt het nergens meer naar toe en kan dit topic op slot. (n)
Ripper |
ja.... :rolleyes: :D :( (..)
uhmm ik ga als het goed is stoppen met school dus dan ben ik er als het goed is vanaf. thanks |
moonbase
|
offtopic:
Citaat:
ontopic: Citaat:
a) stoppen met school omdat je dalijk geslaagd bent. b) stoppen met school omdat je geen zin hebt in je opleiding. c) stoppen met school omdat je geen zin hebt die leraar steeds weer te zien. d) geen van de bovengenoemde redenen. which one? :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |